Skip to main content
Vraag

Wifiverbinding iPhones en iPad vallen steeds weg

• August 28, 2026
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste,

al dagen achter elkaar vallen om de haverklap de verbindingen van de wifi met de iPhones 2 stuks en de iPads 2 stuks weg. Als de ene iPad geen wifi meer heeft, kan het zomaar zijn dat de andere het wel heeft, of de iPhones hebben het wel en de iPads niet.

van alles geprobeerd, v10 box gereset, iPhones en iPads netwerk laten vergeten en weer aanmelden. Apparaten uitgezet en weer opgestart, het blijft maar aan de gang. Wat te doen.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 31, 2026

Hallo ​@Bertus54 ,

Overweeg eens om WiFi-versterkers te gebruiken. Bijvoorbeeld SuperWiFi via KPN. 

Je kunt de WiFi-manager gebruiken om jouw WiFi-netwerk te verbeteren: 

• Auteur
  • Topper
  • August 31, 2026

Beste, wij hebben twee KPN wifi versterkers, de experia box zit hemelsbreed 4 meter van de woonkamer, geen betonnen muren. 
we hebben dit ook nog nooit gehad, zo ineens ontstaan, echt raar.

Alles al tig keer gereset en de apparaten gereset, wifi  netwerk vergeten gedaan opnieuw opgestart, helaas niets helpt.

Toch maar weer terug naar Ziggo denk ik dan, daar had ik 0 problemen en met KPN niets anders dan.

ook relatief weinig ondersteuning, als jevraagt of er een monteur kan komen om te kijken wat het pri probleem is, is het eerste wat ze zeggen, “ dat moet u betalen”

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Bertus54, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee al goed meedenkt, in de genoemde topics staat een hoop handige informatie om je wifiverbinding te verbeteren.
Jammer dat het toch niet goed werkt, kun je je situatie iets meer toelichten? Je hebt een V10, maar welke wifiversterkers heb je en hoe heb je deze op elkaar aangesloten zitten?
Hoe branden de lampjes op je V10? En je wifiversterkers? Kun je ook zien welke softwareversies deze apparaten hebben als je inlogt op de webinterface?