Skip to main content

Hoi KPN,

Is het ook mogelijk om Wifiversterkers te huren?

Vind € 149 best een hoop geld voor 2 stuks en ik weet ook niet of het optimaal gaat werken bij mij thuis.

Weet dat Ziggo wel de optie biedt op dit te hure, maar kon het niet terugvinden op jullie site.

 

Groetjes,

Melissa

Hallo @Leesleeuw,

Helaas zijn de punten bij KPN niet te huren. Wel bied KPN de wifi manager. Als je deze doorloopt en tweemaal onder een bepaalde snelheid meet kan het zijn dat je de experia wifi gratis krijgt. 
Het verschil is wel dat de Experia Wifi altijd beide bedraad aangesloten moeten worden. 


Het is “koop op afstand” dus heb je veel vrijheid om ze te proberen en als het niet werkt terug te sturen.


Bedraad heb ik natuurlijk niets aan, want anders had ik die WiFi versterkers niet nodig, ga geen kabels leggen door heel mijn huis… 😏

Wel jammer dat KPN overal WiFi in huis garandeert maar dus geen oplossing biedt. 


Bedraad heb ik natuurlijk niets aan, want anders had ik die WiFi versterkers niet nodig, ga geen kabels leggen door heel mijn huis… 😏

Wel jammer dat KPN overal WiFi in huis garandeert maar dus geen oplossing biedt. 

KPN bied in bepaald opzicht wel een oplossing. Maar die is niet gratis. En werkt niet geheel zonder kabels. Volgens mij zeggen ze dat ook niet in hun reclame uitingen, dat het gratis zal zijn. En dat het zonder kabels zal werken.


Wel jammer dat KPN overal WiFi in huis garandeert maar dus geen oplossing biedt. 

Die oplossing bieden ze wel degelijk in de vorm van de Experia Wifi. Alleen niet de oplossing die je graag zou willen 😉