Skip to main content

Ik wil mijn WIi verbinden met mijn experia box v10 modem maar het lukt niet iemand die weet hoe ik dit kan aan pakken

Ik neem aan dat wli van Nintendo is, ik zou zelf dat soort dingen zoveel mogelijk bedraad aansluiten voor de beste verbinding en latency. 


Ik snap wat je zegt en.misschien ga ik dat ook uiteindelijk doen maar ik irriteer me eraan dat het me niet lukt om het draadloos te verbinden 


Ook bedraad lukt het niet 


Het kan zijn dat de Wii draadloos alleen de 2.4-band ondersteunt.

De V10 heeft voor de 2.4- en de 5.0-band dezelfde naam en wachtwoord.

Wijzig de naam en wachtwoord van de 2,4-band en de Wii moet kunnen verbinden @Beckertje 


Werken andere apparaten wel goed op het bedrage of Wifi netwerk @Beckertje? Als het alleen de Wii is die het niet goed doet, kan het ook zijn dat de Wii iets niet goed doet, of dat er een instelling daarin niet goed staat. Heb je de handleiding van de Wii er al bij gehad? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten allen wat jij vertelt. Als er iets niet goed gaat of je bijvoorbeeld een melding krijgt, weten we dat alleen als jij het noemt.


Alle apparaten werken verder goed met WiFi. Heb de WIi ook bekabeld proberen te verbinden maar ook dat werkt niet dus het ligt echt aan de WIi 

 


Dan zou het een instelling kunnen zijn, bijvoorbeeld dat de netwerkverbindingen uitstaan. Daarvoor kan je de handleiding van de Wii er het beste bij pakken, of contact opnemen met Nintendo.


Heb ik gedaan maar het werkt gewoon niet, nintendo geeft aan dat de WII verouderd is.


Heb ik gedaan maar het werkt gewoon niet, nintendo geeft aan dat de WII verouderd is.

Richting krijgloop dus.

 


Heb ik gedaan maar het werkt gewoon niet, nintendo geeft aan dat de WII verouderd is.

Dat is iets waar wij helaas ook niets aan kunnen veranderen. Als Nintendo dat aangeeft zal de Wii niet meer online kunnen. Wel kan je 'm offline blijven gebruiken als je er nog spellen op hebt staan.


Reageer