Skip to main content

Wij hebben al sinds 22 mei geen internet meer. We hebben al een paar keer gebeld en dan wordt er gezegd dat ze geen idee hebben wanneer het opgelost wordt en ook geen idee hebben wat er aan de hand is. Omdat wij geen telefoon abbonement bij kpn hebben kunnen we geen extra mobiele data krijgen. Iemand een idee wat ik nog kan doen? Met thuiswerken is dit echt heel onhandig. 

Wij hebben al sinds 22 mei geen internet meer. We hebben al een paar keer gebeld en dan wordt er gezegd dat ze geen idee hebben wanneer het opgelost wordt en ook geen idee hebben wat er aan de hand is. Omdat wij geen telefoon abbonement bij kpn hebben kunnen we geen extra mobiele data krijgen. Iemand een idee wat ik nog kan doen? Met thuiswerken is dit echt heel onhandig. 

Tijdelijk meeliften op het (gast)netwerk van de buren misschien?? Het is wel heel vreemd dat KPN na 14 dagen storing nog niet weet wat er aan de hand is, lijkt mij onwaarschijnlijk. Is uw forumprofiel volledig ingevuld?? Zo ja dan kan een moderator mogelijk iets voor u betekenen. KPN moderators lezen hier mee.


Dankuwel voor uw snelle reactie. Ik ga mijn profiel aanvullen. De buren hebben ook kpn helaas.. 


Hi @Moniquemonique, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zo te lezen is de storing wel aangemeld en bekend bij ons? Zie je de storing ook op onze storingspagina? En begrijp ik het goed dat je buren die ook KPN hebben ook geen internet hebben? 

Ik zie overigens geen gegevens in je profiel. Heb je ze wel hier ingevuld en ook opgeslagen? 


De storing staat ook op jullie pagina inderdaad en het tijdsvak blijft met vier uur opschuiven. Vandaag kreeg ik een bericht dat de storing voorbij was en toen deed het internet het inderdaad, nu heb ik weer een sms gekregen dat er een storing is. Een storing in het postcode gebied staat er. De buren hebben ook kpn en dus ook geen internet inderdaad.

Ik heb mijn gegevens aangevuld, hopelijk kunt u hier iets mee. Alvast bedankt :)


Dankjewel, ik zie inderdaad ook dat de storing nog niet is opgelost. Ik zie dat de eindtijd voor vanavond staat ingepland, maar het lijkt toch complexer te zijn dan verwacht. 

Ik kan je voor nu alleen bedanken voor je geduld en vragen om dit af te wachten.  


Dankjewel, ik zie inderdaad ook dat de storing nog niet is opgelost. Ik zie dat de eindtijd voor vanavond staat ingepland, maar het lijkt toch complexer te zijn dan verwacht. 

Ik kan je voor nu alleen bedanken voor je geduld en vragen om dit af te wachten.  

@Alex van KPN , een vraagje: KPN internetklanten met een mobiel abonnement kunnen in geval van een storing extra MB’s krijgen, ook om een eventueel zelf een hotspot te creëren. Wat doet KPN voor klanten die al meer dan 14 dagen geen internet hebben maar niet over een mobiel, of mobiel van KPN beschikken?  14 dagen, of meer zonder internet is voor veel abonnees nl. wel héééééél erg lang, 


Goede vraag. Waar mogelijk wordt daar een noodpakket aangeboden, een losse MiFi router met een simkaart. 


 

 Het is wel heel vreemd dat KPN na 14 dagen storing nog niet weet wat er aan de hand is, lijkt mij onwaarschijnlijk. 

Mwah, glasvezel zou hier al vanaf 9 april moeten werken, maar doet dit nog steeds niet. Duizend beloftes van KPN, maar oplossing nog steeds niet in zicht...


Reageer