Skip to main content

Goededag ik ben van plan over te stappen van ziggo naar T-Mobile maar zie dat ik dan nog maar 50MB ontvang i.p.v. nu met ziggo 200Mb. Wanneer wordt de kast op de Vennekenstraat 1 te Belfeld geupgrade en kunnen we naar 100Mb of meer?

Nu is het met een 4-gezinshuishouden waarschijnlijk geen optie om de switch te maken van CAI naar DSL en dus van Ziggo naar een andere provider:( 

 

Er worden eigenlijk vrijwel geen koperkasten meer opgewaardeerd. Alles wordt vol ingezet op de aanleg van glasvezel, zowel in steden als in dorpen.


Dank voor het antwoord maar is er enig zicht op wanneer er glasvezel komt bij ons?

Vorig jaar was er een actie van diverse glasvezelaanbieders maar dat is vanwege te weinig animo niet doorgegaan.

Koperleiding hier haalt max 51Mb (zal waarschijnlijk maar 45Mb worden). Met 2 TV's, Netflix, laptops en gsm verwacht ik dat niet te redden of zijn jullie ervaringen anders?

 


Het gebeurt maar heel weinig dat alles tegelijk aanstaat maar als er inderdaad meerdere van genoemde zaken tegelijk bandbreedte vragen houdt het niet over. 

Wat de planning betreft van glasvezel door KPN Netwerk NL: Ik kan daar niks over zeggen anders dan dat men via www.kpnnetwerk.nl zijn interesse kenbaar kan maken.

 

Informeel zou ik zeggen dat je voorlopig nog wel even bij Ziggo zou kunnen blijven….