Skip to main content

Goedemorgen,

Beste wensen allemaal!

Ik wil mijn Spotify Premium omzetten naar Spotify Family en ik begrijp dat ik daarvoor mijn abonnement moet omzetten. Dit gaat mij extra geld kosten als ik alle diensten wil behouden die ik nu heb. Ik heb nu een Alles in 1 Standaard abonnement. Hoewel ik meerdere berichten hierover op dit forum heb gelezen, kom ik er niet uit wat voor mij de beste en meest voordelige oplossing is. Bij andere providers kan ik een meer voordelig abonnement afsluiten (ook zonder de korting die zij het eerste half jaar geven). Bij KPN kom ik volgens de voorwaarden als bestaande klant niet in aanmerking voor de korting die de eerste 6 maanden voor internet wordt gegeven. Kan iemand van webcare mij adviseren? En wellicht dat andere gebruikers nog tips hebben?

Groet Eric 

Dag @Eric66. Van harte welkom hier. Jij ook de beste wensen voor 2020! :fireworks:  Om direct met de deur in huis te vallen: het is helaas niet mogelijk om Spotify Family te combineren met de oude pakketten. Bij die pakketten kon je namelijk alleen Spotify Premium afsluiten. Als je dus graag Spotify Family wilt afnemen, dien je Hussel Mobiel en Hussel Thuis te combineren.

Ik snap dat je het jammer vindt dat je als bestaande klant niet in aanmerking komt voor de korting op je (tv- en) internetabonnement. Als nieuwe klant is er vaak een leuke aanbieding in de vorm van een tijdelijke korting. Dat is wel een eenmalige korting. Eigenlijk is dat bij alle providers het geval.

Aan het eind van je contract zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft je abonnement zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar wel naar overstappen. In plaats van eenmalige kortingen bieden we wel KPN Compleet, waarmee je doorlopend voordeel ontvangt als je aan de actievoorwaarden voldoet.


Reageer