Skip to main content
Beantwoord

Wijziging 500/500 naar 200/200 typefout

• March 10, 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

knorde
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Goedemiddag,

Ik heb vandaag mijn abonnement gewijzigd van 500/500 mbit naar 200/200 mbit.

In de bevestigingsmail staat dat ik 200/20 mbit ga krijgen.
Toen ik pas geleden een wijziging heb gedaan naar 500/500 mbit stond er in de bevestiging 500/500 mbit (deze bevestiging heb ik nog).

Er zit dus blijkbaar een foutje in de (standaard?) brief die naar de klanten gaat die 200/200 mbit bestellen. De wijziging is inmiddels al doorgevoerd en ik haal netjes 200/200 mbit maar ik dacht ik geef het toch even door.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ik zag het ook inderdaad. Ik kreeg vanmiddag al de bevestiging dat we er naar gaan kijken, dus hopelijk wordt het snel gewijzigd om verwarring te voorkomen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @knorde, dat is lekker onduidelijk! Goed dat je het zegt, ik ga het intern doorgeven. Bedankt hiervoor!

knorde
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 10, 2020

@Marcia_ bedankt!

Ik zie nu ook in mijn overzicht deze tekst:

Op basis van uw producten, verwachten wij de volgende maximale internetsnelheid op uw adres:

200 Mbit/s download
20 Mbit/s upload

Dat klopt niet want ik heb glasvezel en ik haal de volle 200 mbit down / up.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2020

Ik zag het ook inderdaad. Ik kreeg vanmiddag al de bevestiging dat we er naar gaan kijken, dus hopelijk wordt het snel gewijzigd om verwarring te voorkomen.

knorde
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 21, 2020

@Marcia_ bedankt!