Skip to main content

Als ik mijn abb wil wijzigen naar hussel 500 en 2x 4k decoders. Veranderd mijn huidige contractsduur dan ook? Of blijft deze hetzelfde?

Jouw huidige contractsduur wijzigt niet. Je kunt voor het einde van jouw contractsperiode ook niet overstappen naar KPN Hussel. 

 

Op het moment dat je niks aan je producten wijzigt blijf je de voordelen behouden die je nú hebt. Dan ga je dus niet over op Hussel. Ga je jouw abonnement verlengen met een Hussel abonnement, dan verlies je deze voordelen en dien je  vernieuwde producten bij KPN af te nemen om voordelen te ontvangen via KPN Hussel.

 


@Collision404

Kijk heel goed en vergelijk

ik ben als ik over stap naar hussel zelfs duurder uit per maand

 


 

Kijk heel goed en vergelijk

Precies, kijk heel goed en vergelijk.

Ook ik heb zo'n vermoeden dat je wel eens duurder uit zou kunnen zijn.

Heb je een FOX Sports abonnement, vergeet het dan, je bent dief van je eigen portemonnee als je dan zou gaan husselen.

 


 


Het zit zo, ik heb 500 mbit glas en 2 tvs decoders met opnemen.

Kosten 75 euro.

Het exact zelfde pakket is 70 euro met de nieuwe kpn hussel.

Maar ga ik een nieuw jaar contract aan of blijft mijn einddatum hetzelfde?

 


je moet ook even goed kijken welke opties weg kunnen vallen

als je dit doet is het antwoord ja een nieuw jaarcontract


Thanks Peter


Je gaat geen nieuw jaarcontract aan @Collision404 als je overschakelt op het Hussel abonnement.
Bij mij was het abonnement zelfs 14 euro goedkoper.
Het is alleen duurder als je alle extra's erbij neemt, voor mij was dat niet nodig, dus ben ik goedkoper uit.


Het zit zo, ik heb 500 mbit glas en 

Maar ga ik een nieuw jaar contract aan of blijft mijn einddatum hetzelfde?

De einddatum blijft hetzelfde. (Zie ook mijn eerste reactie)

 

 


Jouw huidige contractsduur wijzigt niet. Je kunt voor het einde van jouw contractsperiode ook niet overstappen naar KPN Hussel. 

 

 

 


Jouw huidige contractsduur wijzigt niet. Je kunt voor het einde van jouw contractsperiode ook niet overstappen naar KPN Hussel. 

 

 

 

Dat kan dus wel, heb ik dus ook gedaan.


@huistijger 

Zover ik begreep blijft het oude abonnement dan van kracht op de oude voorwaarden. 
 

Voor nieuw toegevoegde producten zouden dan de hussel-voorwaarden gelden. 
 

Maar als het bij jou gelukt is,dan zal dat wel zo zijn. 
 


 

 


Ik kon ook wijzigen voor einde contractduur en mijn einddatum bleef ook gelijk, na overstap hussel. 


Hoi en welkom op het Forum! Wat de eerdere berichten al aangeven klopt, je krijgt geen nieuw jaarcontract dus je kunt gewoon je abonnement aanpassen naar de Hussel versie, zeker als je daarmee goedkoper uit bent. De einddatum van je contract blijft dan hetzelfde. :relaxed:


Reageer