Skip to main content

Allereerst: het is gigantisch moeilijk om contact met de klantenservice van KPN te krijgen. Telefonisch word je via een chatbot afgepoeierd en word de verbinding gewoon verbroken, email is niet mogelijk en chatten kan ook niet meer. Wat een gigantisch slechte klantenservice is dit, afschuwelijk!!!!!!

Maar goed, dan maar via hier proberen.

Ik heb op 27-9-2024 mijn abonnement omgezet naar sneller internet dus van 60 Mbps naar 100 Mbps. Ik haal deze snelheid nog steeds niet en heb nog steeds maar 60 Mbps. Ik heb wel via email een bevestiging gekregen van de bestelling, maar deze zou binnen 15 minuten moeten worden doorgevoerd. Niet dus! Wat kan ik nu doen? De fout zit bij KPN maar zoals ik al zei contact is vrijwel onmogelijk.

Weet iemand of de klantenservice bij Ziggo wel beter is? Ik overweeg om over te stappen.

Heb je glasvezel of koper? Wat is de maximale snelheid die leverbaar is als je op de site doet alsof je een bestelling plaatst?

Koper, woningbouwvereniging weigert toestemming te geven voor aanleg glasvezel, helaas. 100 is max.

Welk type modem heb je?

Kan je een screenshot plaatsen van de maximale snelheid op jouw adres? Ziet er zo uit.

Na wat gezoek kom ik er nu achter dat ik maximaal 64 Mbps kan krijgen via KPN. Wat een bull****. Dit wetende ga ik sowieso overstappen. Dit is belachelijk. De Europese norm is zelfs 100 Mbps. De website zou ook moeten aangeven dat ik het snellere internetpakket niet kan gebruiken.

Bedankt voor de reacties en de info Joep!

Maar die snelheid kan kpn je toch leveren via glasvezel?? Dat de woningbouwvereniging dit tegenhoudt kan je kpn niet aanrekenen. Jij bent juist de persoon die in aktie moet komen om de vereniging te overtuigen mee te gaan de vooruitgang. 

Hoi @Danny255, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Na wat gezoek kom ik er nu achter dat ik maximaal 64 Mbps kan krijgen via KPN. Wat een bull****. Dit wetende ga ik sowieso overstappen. Dit is belachelijk. De Europese norm is zelfs 100 Mbps. De website zou ook moeten aangeven dat ik het snellere internetpakket niet kan gebruiken.

Bedankt voor de reacties en de info Joep!

Hoe kom je er precies bij dat de Europese Norm 100 Mbit/s zou moeten zijn? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit op waarheid berust, waar haal je die informatie precies vandaan? Dat de woningbouw geen toestemming geeft om je aan te sluiten op glasvezel is iets waar we als provider natuurlijk geen enkele invloed op hebben dus jammer om te lezen dat je hierom besluit over te stappen!

Reageer