Skip to main content

Op 14 oktober j.l. ben ik van een oud “alles-in-een” abbonement overgestapt naar een nieuw “Hussel” abbonement. Het zou maximaal 48 uur duren voor de wijziging om actief te worden. Helaas staat in mijnKPN nog steeds dat de wijziging in behandeling is. Ik ben al 3 jaar contract vrij, dus daar ligt het niet aan. Enig idee wanneer ik kan gaan genieten van mijn hogere internet snelheid?

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste@PopArt, welkom! Normaliter gaat het omzetten inderdaad sneller. Jij geeft zelf aan dat je een hogere snelheid krijgt: moet daar wellicht nog een monteur voor komen? Ik ga er voorzichtig vanuit dat er inmiddels duidelijkheid is, maar mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Vul in dat geval ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer, dan kijk ik met je mee. 


Hoi Marcia,

 

Helaas is de wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Over een monteur is niet gesproken aan de telefoon. Ik heb mijn profiel voor je aangevuld, dus ik hoor graag of je wat meer duidelijk kunt geven.


Alvast bedankt.


Ik zie het inderdaad! Dat is flink balen. Het is een technisch probleem waar, zoals ik het begrepen heb, een aantal klanten tegenaan lopen. Er wordt aan gewerkt om het op te lossen en ik zie dat je een sms krijgt, zodra dat ook daadwerkelijk is gebeurd. Een tijdsindicatie heb ik helaas niet. Excuses voor het ongemak!


Bedankt voor je snelle reactie. 

Dat van die sms wist ik niet, dus ik ga nog even proberen geduldig te wachten ;)

 


Geen enkel probleem! Hopelijk hebben we het snel opgelost voor je, je zou natuurlijk niet zo lang moeten hoeven wachten hierop. 


Beste Marcia,

 

We zijn inmiddels weer een tijdje verder, maar de wijziging is (voor zover ik weet) nog steeds niet doorgevoerd. Ik kan momenteel ook de status niet controleren in mijnkpn, omdat het scherm leeg blijft?!

Wel heb ik via de post een retourdoos ontvangen, met het verzoek de twee HD ontvangers die ik nu heb retour te sturen. Verwarring alom. In het oude pakket had (heb) ik twee HD ontvangers en in het nieuwe ook, waarom moet ik ze dan retour sturen? Dan zit ik zonder TV…

 

Als ik een speedtest uitvoer, dan blijkt dat ik nog steeds op 100 Mbit zit en niet op 200 Mbit wat het nu toch zou moeten zijn. Kan je me alsjeblieft helpen? Normaal zou ik zelf bellen met KPN, maar vanwege werk heb ik daar helaas weinig tijd voor.

 

Ik begin wel enigszins spijt te krijgen van mijn keuze om bij KPN te blijven.

 

Alvast bedankt,

Arthur.


Ik zie inderdaad dat er nog niets veranderd is, dat duurt wel erg lang! Ik heb een ticket aangemaakt voor de betreffende afdeling met de vraag waarom het zo lang duurt en of ze je op de hoogte willen houden van de voortgang. Er wordt hierover binnen drie werkdagen contact met je opgenomen.

 

Voor wat betreft de retourdoos: dit is inderdaad niet juist. Deze zijn automatisch meegestuurd, maar mag je gewoon bij het oud papier doen. Excuses voor de verwarring!