Skip to main content

Ik ben kerkrentmeester. De factuur van Kpn gaat naar mijn persoonlijke emailadres. Dat wil ik wijzigen. Hoe geef ik dat door??  Ik heb geen mijn Kpn en dat wil ik ook niet.

Goedenavond @protkerkgiethoorn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het factuur e-mailadres aanpassen is inderdaad niet altijd even makkelijk. Je kan het contact e-mailadres in MijnKPN aanpassen, en indien het een particulier abonnement betreft kan ik het ook aanpassen. Mocht het een particulier abonnement zijn, vul dan even het Forum profiel aan met de gegevens van het abonnement, zoals naam, postcode + huisnummer, klantnummer en juiste e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen). Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Indien het kleinzakelijk is dien je hier even voor te bellen via 0800-0402, indien het om zakelijk gaat dan kan dat via 0800-0403.


@protkerkgiethoorn ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je het inmiddels doorgegeven via één van de bovenstaande opties?


Is geregeld hoor