Skip to main content

Tot 2 keer toe is vandaag een wijzinging van m'n huidige abbonnement zonder reden geannuleerd, maar ik kreeg om 20:51 wel email dat de apparatuur onderweg is, telefonisch is het erg druk merkte ik vandaag al kan er iemand van kpn reageren?

Alvast dank

Hallo @Forthenite ,

Vandaag gaat er echt niemand van KPN meer reageren. Het snelste is om morgen meteen om 8.00 te bellen met 0800-0402. Dan is het nog rustig in de lijn.

Hallo @Forthenite ,

Vandaag gaat er echt niemand van KPN meer reageren. Het snelste is om morgen meteen om 8.00 te bellen met 0800-0402. Dan is het nog rustig in de lijn.

Dat vermoedden had ik al 😉 ik wacht het af dan!

Tot 2 keer toe is vandaag een wijzinging van m'n huidige abbonnement zonder reden geannuleerd, maar ik kreeg om 20:51 wel email dat de apparatuur onderweg is, telefonisch is het erg druk merkte ik vandaag al kan er iemand van kpn reageren?

Alvast dank

topic kan dicht, omzet naar 1gb is aangevraagd!

Alvast dank

Fijn dat het alsnog gelukt is via 0800-0402. 👌🏾

Alvast dank

Fijn dat het alsnog gelukt is via 0800-0402. 👌🏾

Gisteren tijd lang met ze aan de tel gehangen, bleek vanalles mis te zijn met contract dat was vanmorgen opgelost, daarna ging bestellen probleemloos!

Reageer