Skip to main content

Van Telfort moesten we naar KPN. Mij werd geadviseerd om een gratis pluspakket te nemen.

Nu zonder dat ik het wist na 6 maanden is onze rekening van € 42,50 verhoogt naar € 52,49 ook 

zie ik op het factuur een 2e interactieve TV-ontvanger staan die ik niet heb nu nog gratis maar over

een half jaar kost mij dat € 5,00. Telefonisch en per e-mail kan ik jullie niet bereiken hoe wordt dit

opgelost?

.

Goedemorgen @jochiEvan18, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt erop dat je, nu na 6 maanden, een bepaalde korting niet meer krijgt. Op het pluspakket, of misschien de 6 maanden korting die je wellicht hebt gekregen bij de overstap. Ik kijk in ieder geval graag met je mee of ik de tweede ontvanger en het Pluspakket voor je kan verwijderen. Je kan dit trouwens zelf ook in MijnKPN regelen!

Maar mocht ik het voor je moeten doen, heb ik wat gegevens nodig. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is ter verificatie, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag wanneer het gelukt is, zodat ik de systemen kan induiken!

 


@jochiEvan18, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Bedankt Susan, heb ‘t dankzij jou antwoord kunnen oplossen.

Gr. Jochie


@jochiEvan18, fijn om te lezen! Graag gedaan in ieder geval, en heb je in de toekomst nog vragen dan weet je ons te vinden!:wink:


Reageer