Skip to main content

Ik ga deze week bij mijn ouders uit huis en zou graag internet van KPN willen nemen in mijn woning. Bij het bestellen heb ik enkel een probleem. Internet kan alleen aangelegd worden door een monteur volgens de check out en ik weet niet of er iets van een pakket naar mij gestuurd word. Adres voor levering kan ik niet aanpassen.

Is het zo dat als ik de afspraak maak met een monteur dat hij alle benodigdheden meeneemt of worden er eerst een aantal dingen op het adres zelf geleverd? Ik zou het graag nu al willen bestellen omdat de datum een monteur beschikbaar is steeds later word en ik aanstaande vrijdag pas mijn sleutel krijg. Graag zou ik volgende week al in het huis zou willen zitten, echter wil ik niet zonder internet en TV komen te zitten voor meerdere dagen.

En laat maar zitten. Had besteld, gaat een maand duren. Dus bij deze gecancelled.


Tja... bij KPN duurt...

Het.

Allemaal.

Wat.

Langer…

Bij nieuwbouwprojecten volgens mij ook vaak zo. Niet altijd, maar wat ik hier op forum veel voorbij zie komen is dat Ziggo de kabel al lang heeft liggen en dat KPN nog beginnen moet.


Hoi @Hamdolf, welkom bij ons op het forum. Wat leuk dat je op jezelf gaat wonen! Als je een installatieafspraak zou maken wordt het installatiepakket ongeveer 3 werkdagen voor die datum op het aansluitadres bezorgd. Als je morgen de sleutel al krijgt is een maand wachten nog wel lang. Gemiddeld duurt de levering zo'n 2 weken bij ons, maar het kan zijn dat er in jouw geval nog iets moet gebeuren in het netwerk, waardoor het pas later mogelijk is. Natuurlijk vind ik het jammer dat je daardoor niet bij ons bent, is het het belangrijkste dat jij een werkende verbinding hebt. 

Als we in de toekomst toch nog iets voor je kunnen doen, of als je andere vragen voor ons hebt, je weet ons te vinden.