Skip to main content
Vraag

Wil overstappen naar glasvezel, maar er is geen aansluiting

  • January 3, 2020
  • 7 reacties
  • 177 keer bekeken

Beste,

 

Wij zijn een stichting die gevestigd is in Dordrecht.

Op dit moment we hebben alleen ADSL en we willen graag overstappen naar KPN glasvezel.

Maar er is geen aansluiting bij ons, moet eerst een kabel aangelegd worden.

Kunnen jullie mij hierover helpen wat ik moet doen?

Kan ook een mail gestuurd worden naar: ***

 

Admin: reactie verplaatst naar eigen topic en e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2020

Kijk even op www.kpnnetwerk.nl.  Hier kunt u informatie vinden over het netwerk.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 5, 2020

@Ayasofya Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt en leuk dat jullie overwegen naar KPN over te stappen. Helaas kunnen wij jullie niet helpen bij de aanleg van een glasvezelkabel. Joep heeft jullie al voorzien van de juiste partij die hier over gaat. KPNNetwerkNL legt onze glasvezel verbindingen aan, wij leveren alleen over de lijn als die er eenmaal ligt. Je kan bij KPNNetwerkNL een verzoek indienen met een wens dat er Glasvezel wordt aangelegd. Zij nemen dan contact met je op en kijken of dit eventueel mogelijk is. 
 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 11, 2020

@Ayasofya Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2020

Beste Lisa,

 

ik was in buitenland vandaar mijn antwoord zo laat.

bedankt voor je advies.

Alleen ik kan GEEN straat invullen bij gegevens aansluiting

Dus ik kaan ook mijn aanvraag niet afronden!!

 


Forum|alt.badge.img+10
  • Slimmerik
  • January 13, 2020

De toevoeging is een toevoeging voor het huisnummer (bijv. a, b of c) niet een bedrijfsnaam :slight_smile:
Je kan deze dus leeglaten.
De naam van de stichting kan je invullen bij "Bedrijfsnaam"


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2020

Beste Dennis,

Ik heb de aanvraag ingediend.

Bedankt voor je hulp 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 13, 2020

@Dennis-L Bedankt voor je bijdrage en advies, top! @Ayasofya Fijn dat het gelukt is. Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. :wink: