Skip to main content

Hallo

Via kpn kon je kans maken op gratis superwifi. Je moest je registreren op seaters.com en dan de stappen volgen die je via de mail zou ontvangen. Daarna opnieuw inloggen op seaters.com en kiezen voor  gratis superwifi (kans).

Al deze stappen gedaan maar die keuze staat dus niet op de lijst. Wat gaat hier niet goed. Ik wil graag weten of ik nu ook meedoen om een set superwifi te winnen.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste Ria55,

Ik heb dezelfde ervaring. Alles gedaan volgens de uitleg. Kan bij diverse met name sportevenementen me aanmelden maar niet voor de superwifi.

Waarschijnlijk stuurt KPN gewoon zo'n set naar mij!


Beste Haber62

 

Laten wij daar maar op hopen. Denk dat wij ze uiteindelijk zelf moeten kopen.

 

Ria


Ik heb idd hetzelfde probleem. Je kunt wel kaartjes voor Thialf winnen


Oke maar ik heb liever super wifi😉


Hi @Ria55 , @Haber62  en @ShadowNL  dank jullie wel voor het signaal. Wat vreemd dat het niet lukt om deel te nemen aan de winactie voor de KPN Super Wifi punten. Om mee te kunnen doen aan deze actie, is het nodig om de toegangscode ‘superwifi’ in te voeren. Kunnen jullie me vertellen of jullie deze code ook hebben gebruikt? Ik hoor het graag van jullie!


Ik had het ook geprobeerd met die code, maar zonder succes inderdaad. In een ander topic las ik dat die actie alleen op uitnodiging ging. Kennelijk was ik niet uitgenodigd. 

 


Ik heb een mail gehad van Kpn met daarin de uitnodiging, Ik heb in eerste instantie ook de toegangscode 'superwifi’ ingevoerd maar kon ook toen niets vinden om me definitief in te schrijven. Daarna was het na het inloggen niet meer mogelijk om de code in te voeren.


Dank jullie wel voor de terugkoppeling. Ik heb navraag gedaan en het wordt verder nagekeken. Mijn collega gaf nog wel de tip om een account aan te maken zonder een Facebook connectie. Ik hoor graag of het hiermee wel lukt om mee te doen aan deze actie.


Zojuist nog een keer met een ander adres geregistreerd. Stappenplan helemaal doorlopen maar opnieuw geen link naar de superwifi 'prijsvraag'. Ik begin het idee te krijgen dat het de KPN alleen maar te doen is om mailadressen te verzamelen. Teleurstellend …..


Lukt dus van geen kant. Zullen gewoon moeten betalen voor een set super Wi-Fi. Straks maar weer overstappen want nieuwe klanten krijgen dit gratis. Hoezo overal   Wi-Fi ban KPN😖


Dank jullie wel voor de terugkoppeling. Ik heb navraag gedaan en het wordt verder nagekeken. Mijn collega gaf nog wel de tip om een account aan te maken zonder een Facebook connectie. Ik hoor graag of het hiermee wel lukt om mee te doen aan deze actie.

 Nee, nog steeds niet.

Wat ik me verder afvraag en waarop ik nooit een bevredigend antwoord op heb gekregen is het volgende:

waarom ‘ beloont’ KPN trouwe klanten niet met een actie mbv een gratis superwifi set?

Waarom moet je altijd eerst dreigen met opstappen voor men je een voorstel doet om te blijven?

 


Dat antwoord is niet zo moeilijk. Alle vaste klanten super Wi-Fi geven is namelijk niet te betalen. Reken maar eens uit. 2.5 miljoen vaste klanten. Stel dat de kostprijs € 50,00 is. Dan praten we over 125 miljoen euro. Jij snapt ook wel dat kpn  dat niet kan betalen.


Hi @Ria55, @Pimpernel en @ShadowNL. Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Deze kan geen oorzaak vinden voor dit probleem. Zouden jullie het profiel in kunnen vullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan geef ik de gegevens samen met die van @Haber62 en @Noordzee door aan mijn collega, zodat jullie ook mee doen aan de winactie. 


Hi @Ria55@Pimpernel en @ShadowNL. Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Deze kan geen oorzaak vinden voor dit probleem. Zouden jullie het profiel in kunnen vullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan geef ik de gegevens samen met die van @Haber62 en @Noordzee door aan mijn collega, zodat jullie ook mee doen aan de winactie. 

Ik heb het profiel ingevuld (hoop dat het goed is gegaan)


Je moet nog al wat invullen. Klantnr. Wat voor telefoon ik heb. Ook veel privégegevens. Daar moet ik eerst over nadenken.


Hi @Ria55 ik begrijp je punt heel goed. De privégegevens die je invult in jouw profiel, zijn alleen zichtbaar voor jou en mij. Hier hoef je je geen zorgen over te maken :relaxed:. Als je jouw gegevens invult, dan kan ik deze ook doorzetten naar mijn collega's.


Hallo Ton

Heb het profiel ingevuld dus nu maar afwachten of wij kans maken om wat te winnen😇


Dank jullie wel voor het invullen van het profiel. Ik heb jullie gegevens doorgezet naar mijn collega, zodat jullie ook mee kunnen doen aan deze actie! Als ik een update heb hierover, dan laat ik het hier weten.


Hi, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega.

@Noordzee, @ShadowNL en @Ria55 als jullie nu inloggen bij Seaters, dan zouden jullie de winactie moeten zien staan en hier ook aan mee kunnen doen. Laten jullie weten of het gelukt is?

@Haber62 Kun je in jouw profiel onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen” aangeven met welk e-mailadres je inlogt bij Seaters? Zou je me hier dan ook een seintje kunnen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik weer voor je aan de slag! 

 


@Haber62 

Mijn email staat er nu in.

Gr Ria


Heb even ingelogd bij Seaters maar kan nog steeds niet mee doen.


@Ria55 Dank je wel voor de terugkoppeling. Wat vreemd dat het niet lukt om mee te doen aan de actie. Volgens mijn collega staat namelijk alles goed ingesteld. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met Seaters, zij gaan over de actie. Het handigst is dan om een screenshot mee te sturen van wat je ziet als je bent ingelogd. Zij kunnen dan met je meekijken om dit op te lossen. 


Hallo

Nogmaals ingelogd bij Seaters en nu is het wel gelukt om de superwifi actie te kiezen.

 

Bedankt voor de hulp

 

Ria


Heeft er ooit al wel eens iemand SuperWifi's omvangen via die seaters site?


@Ria55 Dank je wel voor de terugkoppeling. Wat vreemd dat het niet lukt om mee te doen aan de actie. Volgens mijn collega staat namelijk alles goed ingesteld. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met Seaters, zij gaan over de actie. Het handigst is dan om een screenshot mee te sturen van wat je ziet als je bent ingelogd. Zij kunnen dan met je meekijken om dit op te lossen. 

Het is gelukt, bedankt voor e hulp


Reageer