Skip to main content
Beantwoord

Winkels open?

• 20 mei 2020
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

Giraffa
Nieuwkomer

Werk om de KPN winkel in schalwijk is nog steeds dicht?waneer gaat alweer open?

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Giraffa,

Ik neem aan dat je de winkel in Haarlem Schalkwijk bedoeld? Die is nog steeds gesloten inderdaad i.v.m. corona. Er gaan steeds meer winkels open dus houd de site in de gaten. Haarlem centrum is wel open. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Giraffa
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 mei 2020

Dat vindt belachelijk dat de enig KPN winkel in Schalwijk centrum is nog steeds gesloten en anders telefoon winkel zijn open

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6625 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2020

Hallo @Giraffa,

Ik neem aan dat je de winkel in Haarlem Schalkwijk bedoeld? Die is nog steeds gesloten inderdaad i.v.m. corona. Er gaan steeds meer winkels open dus houd de site in de gaten. Haarlem centrum is wel open. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 juni 2020

Ook ik heb er moeite mee dat de winkels  gesloten blijven. De versoepeling is al tijdje gaande en de meeste winkels zijn open behalve KPN winkel. De andere telefoonwinkels wel open trouwens.

jammer..

PeterG
Superuser
  • 64193 reacties
  • 8 juni 2020

Hoi, @Mona13 . Bij een onafhankelijke tel.shop kun je alles wat je bij de KPN shop ook kunt doen. Zij doen bv ook verlengen enzo. (alleen loopt een evt. toestellening dan niet via KPN).