Skip to main content
Beantwoord

wireless lampje brand niet meer

  • February 15, 2020
  • 15 reacties
  • 1101 keer bekeken

Justin Reedijk
Deelnemer

Hallo, ik heb vandaag onze 2 experia WiFi uit de experia box v10 gehaald, maar nu brand het wireless lampje niet meer.

waardoor we geen WiFi hebben.

heb ook al op het wireless knopje gedrukt heeft ook nietĀ geholpen.

hopelijk kunnen jullie helpenĀ 

Beste antwoord door Justin Reedijk

Heb de box net gereset en dit heeft geholpen het lampje brand weer. Heel vreemd maar bedankt voor de hulp.

heb nog een andere vraag weet niet of ik er nieuw topic voor moet maken maar, op ons adres zou de Max download 34mbit/s moeten zijn maar met de speelsters haal ik maar 20 hebben jullie idee hoe dit kan?

Ā 

alvast bedankt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Je moet ze denk weer terug in de Experiabox v10 stoppen ...Ā :thinking:


Justin Reedijk
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2020

Ik wil ze juist niet meer gebruiken omdat ze niet geholpen hebben met het probleem oplossen dat ik boven slecht WiFi ontvangst hebĀ 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2020

Niet geholpen?? Heb je ze wel bekabeld aangesloten? Eventueel de experiabox resetten.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Ik wil ze juist niet meer gebruiken omdat ze niet geholpen hebben met het probleem oplossen dat ik boven slecht WiFi ontvangst hebĀ 

Heeft u een kabel naar boven liggen?Ā 

Je kunt inloggen opĀ http://192.168.2.254Ā en daar wifi weer aanzetten.


Justin Reedijk
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 15, 2020

Heb de box net gereset en dit heeft geholpen het lampje brand weer. Heel vreemd maar bedankt voor de hulp.

heb nog een andere vraag weet niet of ik er nieuw topic voor moet maken maar, op ons adres zou de Max download 34mbit/s moeten zijn maar met de speelsters haal ik maar 20 hebben jullie idee hoe dit kan?

Ā 

alvast bedankt


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Hoe meet je die 20 mbit? Bekabeld of via WiFi?


Justin Reedijk
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2020

Via de WiFi wij hebben nergens bekabelde internet liggenĀ 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Je moet eerst eens bekabeldĀ meten. Kan zomaar zijn dat die snelheid bekabeld wel gehaald word. Maar via WiFi niet omdat het wifi signaal verstoord word door een stoorzender ofzo.Ā 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

... wij hebben nergens bekabelde internet liggenĀ 

Tja... zo krijg je dus ook nooit fatsoenlijk wifi boven. Tis 2020 hoor! Die kabel mag er nu toch echt wel een keer komenĀ :stuck_out_tongue_winking_eye:


Justin Reedijk
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2020

Zou kpn eerst maar glasvezel leggen voordat ik daar aan ga denkenĀ 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2020

Het is tegenwoordig zo druk met Wi-Fi dat al die Wi-Fi kanalen stampvol zitten. Je ontkomt gewoon niet meer aan bekabelde accespoints helaas.Ā 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Zou kpn eerst maar glasvezel leggen voordat ik daar aan ga denkenĀ 

Dat heeft daar niets mee te maken.


Justin Reedijk
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2020

Bij ons thuis is het niet makkelijk om een bedrade verbinding naar boven te leggen vandaar dat we alleen gebruik maken van WiFi maar hij doet het weer bedankt


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2020

Probeer het modem op een centrale plek te krijgen. De meterkast is echt de slechtste plek mocht ie daar staan.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Probeer het modem op een centrale plek te krijgen. De meterkast is echt de slechtste plek mocht ie daar staan.

De meterkast is een prima plek voor de Experiabox. De wifi op dat ding zet je dan uit. En verspreid in huis plaats je overal accespoints. Of versterkers zoals KPN ze noemt. Allemaal met een kabel aangesloten uiteraard.