Skip to main content
Beantwoord

Word ik afgesloten nu glasvezel wordt aangesloten?

• April 25, 2024
  • 30 reacties
  • 643 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • May 21, 2024

Zeker wel aangekomen. En ook beantwoord. Maar dan aan @Jeroen van KPN  zodat hij dat aan jou kon doorgeven.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 21, 2024

Zeker wel aangekomen. En ook beantwoord. Maar dan aan @Jeroen van KPN  zodat hij dat aan jou kon doorgeven.

kan je dat antwoord niet aan hem sturen of mag dat pertinent niet ? en moet dat via een moderator aangezien het toch enkele dagen “stil” heeft gelegen

Zeker wel aangekomen. En ook beantwoord. Maar dan aan @Jeroen van KPN  zodat hij dat aan jou kon doorgeven.

Oh echt?! Ik heb helaas niets ontvangen van hem... Dank je wel in ieder geval!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Excuses voor de late reactie @JLA Schrijver. Ik heb inderdaad informatie ontvangen en zal dat hier nu delen:

In de administratie voor dit project staat dat er geen toestemming is van de VvE. Deze status zal op dit moment niet worden gewijzigd omdat men op dit moment bezig met aansluiten van glasvezel in dit project. Als dat allemaal is afgerond, dan kan er een nieuw haalbaarheidsonderzoek met toestemming van de VvE worden ingediend. Nadat dit dan is gebeurd, zal glasvezel bestelbaar worden. 

Is het een fraaie situatie? Nee, absoluut niet. Helaas is het wel de realiteit. 

Excuses voor de late reactie @JLA Schrijver. Ik heb inderdaad informatie ontvangen en zal dat hier nu delen:

In de administratie voor dit project staat dat er geen toestemming is van de VvE. Deze status zal op dit moment niet worden gewijzigd omdat men op dit moment bezig met aansluiten van glasvezel in dit project. Als dat allemaal is afgerond, dan kan er een nieuw haalbaarheidsonderzoek met toestemming van de VvE worden ingediend. Nadat dit dan is gebeurd, zal glasvezel bestelbaar worden. 

Is het een fraaie situatie? Nee, absoluut niet. Helaas is het wel de realiteit. 

Bedankt voor je informatie @Jeroen van KPN ! Dit is iderdaad een zeer vervelende en frustrerende situatie. Ik vrees dat deze situatie nog jarenlang zal aanhouden. Desondanks bedankt voor je duidelijke uitleg!