Skip to main content

Ook ik krijg geen reactie als ik met KPNnetwerk communiceer. Heb nu een aantal maal met de klachtebservice van KPN gesproken, maar die verwijzen me door. Ik wil op een hoger echelon van KPN klagen over de gebrekkige communicatie, maar dat blijft onbereikbaar. Mijn contract is met KPN, zij zijn opdrachtgever bij het uitvoeren van de glasvezelverbinding. Er moet een methode zijn om KPN te wijze; op de gebrekkige uitvoering van de uitvoerder. Het lijkt dat de enige mogelijkheid die overblijft is om over te stappen op ziggo. Maar een klacht naar de toezichthouder is ook op zijn plaats, want het gebrek aan concurrentie doet zich hier voelen.

petergee

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo Peter, welkom op de KPN Community, wat een vervelende gang van zaken. We hebben bij KPN een aparte tak die primair verantwoordelijk is voor het netwerk en vragen over de aanleg daarvan. Ik vind het echt jammer dat je dan tussen wal en schip terecht komt. Ik kan als medewerker van KPN daar zelf niet direct invloed op uitoefenen maar mocht je daar een klacht over willen indienen dan kun je daar hier meer informatie over vinden. 


De pagina waar je me naar verwijst ben ik al eerder tegengekomen. Ik kan daar klagen over producten die ik heb. Klagen over de gebrekkige communicatie van de afdeling die voor de aanleg van het net werk verantwoordelijk is lukt daar dus ook niet. Het verbaast me buitengewoon dat een organisatie met zoveel klanten als KPN niet in staat is om mijn klacht te behandelen.

Kennelijk staat klanttevredenheid niet in de beoordeling van senior managers. Ik weet niet of het bij Ziggo beter is gesteld. Het lijkt me dat dit soort laksheid te maken heeft met gebrek aan concurrentie.

groet van een zeer ontevreden klant.


Maar wat wilt u dan? Er zijn gewoon niet voldoende mensen. Aannemers komen om in het werk. Als u een aannemer nodig heeft mag je blij zijn als je dit jaar nig aan de beurt bent. De bekende krapte op de arbeidsmarkt. Heeft u nu geen internetverbinding? Kpnnetwerk is volop bezig om het kopernetwerk te vervangen en daar zijn mensen voor nodig. 


Hoi @Petergee 

Als je een officiële klacht en ingebrekestelling wilt indienen, dan kun je dat direct doen bij de netwerkbeheerder KPN, die over de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk gaat.
Ook kun je gelijk in je klacht hebben over de gebrekkige communicatie tussen jouw en netwerkbeheerder KPN.

Officiële klacht indienen bij de netwerkbeheerder, klik op de volgend link: Klachtenformulier

Bij Ziggo is het nog slechter gesteld met het indienen van een klacht, dat kan daar alleen nog via de telefonische klantenservice of via hun forum.
Het klacht/contactformulier bestaat bij Ziggo niet meer!
Dus of je daar nu beter uit bent? Dat laat ik uiteraard aan jezelf over.

 


Het is maar de vraag of er sprake van gebrekkige informatie!! Zover ik weet heeft de ACM geëist bij de overname van Reggefiber dat KPN de provider geen enkel voordeel mag hebben tov andere providers. Logisch dat KPN heel voorzichtig us om een aanklacht wat dat betreft te vermijden.Â