Skip to main content
Beantwoord

Worden de Product Updates nog bijgehouden?

• January 15, 2026
  • 8 reacties
  • 140 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

wordt de sectie product updates nog bijgehouden ?

laatste update is van 22 december 2025!

gr,

Piet

Beste antwoord door Jasper van KPN

Het was wel toeval dat ik ze op dat moment live kon zetten, maar ik had dit topic toevallig wel gezien voordat ik dat deed 😁

Ze worden zeker nog bijgehouden ​@ptheknight, rond de feestdagen en rond grote evenementen (zoals bijvoorbeeld EK/WK/Olympische Spelen) doen we minder updates. Er zullen het komende jaar nog genoeg updates komen, en nog een paar onderbrekingen vanwege die evenementen.

8 reacties

JanD
Superuser
  • January 15, 2026

Beste ​@ptheknight tijdens de feestdagen is alles even op een laag pitje gezet en wordt in de loop van de maand weer opgestart als er al iets te updaten valt.

Neem gewoon een gratis abo op het topic product updates, dan ben je altijd als eens van de eersten op de hoogte.

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 15, 2026

Bedankt voor deze tip ​@JanD ! Heb ik zelf ook meteen even aangezet, wist niet dat dit een optie was! Ik neem aan dat je dan een email krijgt als er een nieuwe product update is?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 15, 2026

Klopt ​@Flitsend , je abonneert je en krijgt vervolgens een email op alle nieuwe product updates. Daarna kan je zoals gebruikelijk via het groene sterretje een bepaalde update blijven volgen. 

Ik verwacht dat je inmiddels ook al twee notificatie mails hebt gekregen 😉

JanD
Superuser
  • January 15, 2026

Het toeval wil dat er zojuist 2 mails binnengekomen zijn aangaande updates ​@Flitsend en ​@RBxx en ​@ptheknight 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 15, 2026

Klopt ​@JanD , dat gaf ik hierboven al aan 😁

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 15, 2026

Toeval bestaat niet! Iemand bij KPN wilde ons allen even aangenaam verrassen gaan we dan maar van uit. 😁

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Het was wel toeval dat ik ze op dat moment live kon zetten, maar ik had dit topic toevallig wel gezien voordat ik dat deed 😁

Ze worden zeker nog bijgehouden ​@ptheknight, rond de feestdagen en rond grote evenementen (zoals bijvoorbeeld EK/WK/Olympische Spelen) doen we minder updates. Er zullen het komende jaar nog genoeg updates komen, en nog een paar onderbrekingen vanwege die evenementen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 16, 2026

Klopt ​@Flitsend , je abonneert je en krijgt vervolgens een email op alle nieuwe product updates.

Ja, het is mijn droom dat je straks kunt abonneren op de updates die voor jou relevant zijn. Bijvoorbeeld alleen op updates voor een bepaald modem of specifieke TV+-features 🤞🏾