Skip to main content
Antwoord

Wordt er een vast IP adres verleend op een privé glasvezel abonnement?

• February 1, 2025
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Wordt door KPN op een nieuw privé glasvezelabonnement op dit moment een vast IP adres verleend? Zo wel, is dit een informeel feit of contractueel vastgesteld? Ik kon dit alleen voor zakelijke aanbiedingen vinden.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Pschyrembel ik ben nu 7 jaar klant bij KPN, alleen bij de wissel van koper naar glas heb ik een ander IP gekregen, dus zelden of nooit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@Pschyrembel consumenten krijgen officieel geen vast IP-adres, maar in de praktijk wijzigt het zelden tot nooit.

Binnen MijnKPN kun je aangeven of je een melding wilt ontvangen als je IP adres gaat veranderen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2025

Is zelden eerder 1x per maand or 1x per jaar?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 1, 2025

Beste ​@Pschyrembel ik ben nu 7 jaar klant bij KPN, alleen bij de wissel van koper naar glas heb ik een ander IP gekregen, dus zelden of nooit.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Pschyrembel, welkom op de community. Het gebeurt niet vaak dat het een IP-adres wijzigt inderdaad. Het kan, maar in de praktijk is het zeldzaam zoals je aan Jan zijn ervaring ziet