Skip to main content

Hallo KPN,

Ik wil graag mijn wireless printer aansluiten, maar de WPS-knop aan de zijkant van de Experia Box werkt niet (bij het indrukken van het knopje geeft de box geen enkel lichtsignaal). 

Mvg. Dirk

Hoi Dirk, wat lastig dat je de printer niet verbonden krijgt. Wel opmerkelijk dat de WPS knop niet reageert. Houd die dan ook eens iets langer ingedrukt. Haal anders van te voren de Experiabox nog even kort van het stroom. Ik ben benieuwd of het zo is gelukt!


Hoi Robin,

Dank voor je reply. Het is inmiddels opgelost (met kabel). Maar de WPS knop doet het nog steeds niet. Op zich voor nu geen probleem. Mocht dit in de toekomst nog wel een keer nodig zijn dan trek ik weer aan de bel. Want langer indrukken en de box van de stroom halen bieden geen oplossing. Groet, Dirk


Mooi dat je de printer aangesloten hebt gekregen Dirk. Wel bizar dat het met de WPS knop niet lukt natuurlijk. Normaal zou een volgende stap zijn om het modem terug naar de fabrieksinstellingen te zetten zoals hier: reset onder punt 2 staat uitgelegd. Mocht je in de toekomst het knopje nodig zijn, probeer die stappen dan vooral eens uit.


Thnx Rob. Ook voor de vlotte service! 


Reageer