Skip to main content
Beantwoord

WPS lampje wifi versterker blijft knipperen

• May 19, 2021
  • 3 reacties
  • 737 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nog een oude witte wifi versterker van kpn. De wifiversterker is op zolder verboden doormiddel van een getrokken ethernetkabel. 3 weken geleden stopte de verbinding. Ik heb alles gedaan om hem weer aan de praat te krijgen toendertijd maar het WPS lampje bleef maar blauw knipperen zonder WIFI verbinding op mijn telefoon. Op een gegeven moment deed die het vanzelf na een paar dagen weer. Vandaag weer hetzelfde probleem. Fabrieksinstellingen gereset, opnieuw beneden aan de modem aangesloten, boven weer aan de ethernetkabel gezet en en wps lampje blijft maar weer oneindig blauw knipperen. Iemand hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Sepehr890, wat flauw dat je witte WiFi versterker niet mee wil werken. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Je vindt hier de handleiding en verschillende instructies voor het instellen van de Witte WiFi versterker. Je vindt er ook de aansluitkaart. Kom je daarmee verder? Als het echt niet lukt en de WiFi versterker het niet goed meer wil doen, dan raad ik je aan om 'm te ontkoppelen en daarna onze WiFi manager te doorlopen. Deze handige servicetool helpt je stap voor stap om jouw WiFi te optimaliseren. Het komt soms ook uit op nieuwe apparatuur, als je 'm helemaal doorlopen hebt en de WiFi verbinding niet optimaal is. Ik hoor graag hoe het is gegaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2021

Hallo,

Ik heb nog een oude witte wifi versterker van kpn. De wifiversterker is op zolder verboden doormiddel van een getrokken ethernetkabel. 3 weken geleden stopte de verbinding. Ik heb alles gedaan om hem weer aan de praat te krijgen toendertijd maar het WPS lampje bleef maar blauw knipperen zonder WIFI verbinding op mijn telefoon. Op een gegeven moment deed die het vanzelf na een paar dagen weer. Vandaag weer hetzelfde probleem. Fabrieksinstellingen gereset, opnieuw beneden aan de modem aangesloten, boven weer aan de ethernetkabel gezet en en wps lampje blijft maar weer oneindig blauw knipperen. Iemand hier een oplossing voor?

als ik de ethernetkabel eruit haal gaat het wts lampje oranje brandden. Dan is er heel erg slome internetverbinding

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @Sepehr890, wat flauw dat je witte WiFi versterker niet mee wil werken. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Je vindt hier de handleiding en verschillende instructies voor het instellen van de Witte WiFi versterker. Je vindt er ook de aansluitkaart. Kom je daarmee verder? Als het echt niet lukt en de WiFi versterker het niet goed meer wil doen, dan raad ik je aan om 'm te ontkoppelen en daarna onze WiFi manager te doorlopen. Deze handige servicetool helpt je stap voor stap om jouw WiFi te optimaliseren. Het komt soms ook uit op nieuwe apparatuur, als je 'm helemaal doorlopen hebt en de WiFi verbinding niet optimaal is. Ik hoor graag hoe het is gegaan.

Hallo,

Ik heb nog een oude witte wifi versterker van kpn. De wifiversterker is op zolder verboden doormiddel van een getrokken ethernetkabel. 3 weken geleden stopte de verbinding. Ik heb alles gedaan om hem weer aan de praat te krijgen toendertijd maar het WPS lampje bleef maar blauw knipperen zonder WIFI verbinding op mijn telefoon. Op een gegeven moment deed NomNom die het vanzelf na een paar dagen weer. Vandaag weer hetzelfde probleem. Fabrieksinstellingen gereset, opnieuw beneden aan de modem aangesloten, boven weer aan de ethernetkabel gezet en en wps lampje blijft maar weer oneindig blauw knipperen. Iemand hier een oplossing voor?

The WPS button will BLINK RED if there is an error when connecting or if a session overlap is detected. If this continues for more than 30 seconds, try rebooting your modem.