Skip to main content

Hallo ,

Heb sinds kort een nieuwe wifi netwerk met een tweetal KPN versterkers. ( werkt goed).

Moet nu wachtwoord van mijn Solar Edge ( communicatie zonnepanelen) aanpassen. 

Hiervoor moet ik de WPS functie op de Experia V9 inschakelen. Als ik op de knop druk en vasthoudt gebeurd er niks.  Wat doe ik fout of moet ik eerst nog een andere handeling verrichten.

Er gaat geen lampje branden of knipperen. 

 

ETK1

Hoi @ETK1! Is het inmiddels nog gelukt?
Het advies is om het knopje ingedrukt te houden tot het WPS lampje aan de bovenkant gaat knipperen. Begrijp ik goed dat dat niet werkt?
Als dat niet werkt is mijn eerste tip hem eens te helemaal te herstarten of anders terug te zetten naar fabrieksinstellingen. (dit herstelt ook alle gewijzigde instellingen op je experiabox naar fabrieksinstellingen)


Hallo Thomas,

 

Alvast dank voor je reactie. Het klopt met wat je schrijft . Bij het indrukken van het knopje WPS gaat er geen lampje knipperen of branden. Ook een herstart heeft geen effect. 

Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen ook weer consequenties voor de WIFI versterkers die hier nu aanhangen ? 

Ben net blij dat dit uiteindelijk werkt.

 

Groeten 

Egbert 


Welke versterkers heeft u? WiFi op uw v9 staat waarschijnlijk uit. WPS op de v9 werk dan dus niet. De versterkers hebben als het goed is ook een WPS knop, die kunt u dan gebruiken. Maar ik heb er verder geen ervaring mee, ik heb het nog nooit gebruikt.