Skip to main content

hallo.

 

Ik probeer een wps verbinding te krijgen, maar wat ik ook probeer, het lampje blijft oranje knipperen en gaat daarna weer over op rood.

Doe ik iets fout ? Heeft iemand tips?

 

Groet wander

Hoi @Wander1987, wat wil je koppelen? lukt het niet om gewoon in te loggen met op het netwerk? Of heb je het modem herstart of zelfs gereset? Werkt het daarna?


Hoi @Wander1987, wat wil je koppelen? lukt het niet om gewoon in te loggen met op het netwerk? Of heb je het modem herstart of zelfs gereset? Werkt het daarna?

Ik wil een draadloos versterker koppelen zodat ik ook in de garage bereik heb. Helaas krijg ik geen versterker gekoppeld. Heb alles al geprobeerd, herstart en reset ook


Versterker ook gereset? En lukt het ook niet naast het modem?


Versterker ook gereset? En lukt het ook niet naast het modem?

Ook gedaan idd. Nee ook naast het modem blijft het lampje oranje knipperen en weer over gaan op rood. Maar de afgelopen tijd heb ik ook problemen met het beeld van de televisie. Deze hapert en stottert steeds meer. Ergens gaat er iets niet helemaal goed geloof ik


Een rood lampje betekent dat het koppelen niet geluk is. Alleen waarom? Dat kan de beveiliging zijn bijvoorbeeld. Welke versterker wil je precies koppelen? Is dat een van onze reeks? Want dan kan je de handleidingen hier vinden. Lukt het dan?


Een rood lampje betekent dat het koppelen niet geluk is. Alleen waarom? Dat kan de beveiliging zijn bijvoorbeeld. Welke versterker wil je precies koppelen? Is dat een van onze reeks? Want dan kan je de handleidingen hier vinden. Lukt het dan?

Klopt de koppeling komt niet tot stand. Het is een draadloze versterker van lenovo.


Welk type precies? En als je die eens met de kabel aansluit? Kun je hem wel wel koppelen met de inloggegevens van de WiFi?