Skip to main content

WPS lampje gaat uit, na oranje en rood geknipperd te hebben

Ik wil een Maainon wifi versterker installeren. Mijn router staat in de huiskamer. 

Het signaal in de keuken is zwakker. Daar wil ik het versterken, ook in de daarnaast gelegen garage. De wifi versterker heb ik in de keuken in een stopkontakt gestoken. 

Op de Experia box v9 heb ik de wps knop ingedrukt, en op de versterker ook, 6 seconden ingedrukt. 

Na enige tijd brandt het wps lampje op de router oranje, waarna het rood wordt. Daarna gaat het uit.

Er is dus geen verbinding meer. 

Wat kan ik doen om de versterker goed te installeren? Ik kreeg eerder het advies om de versterker niet dicht bij de router te plaatsen, omdat er dan geen versterking/ verlenging vh signaal in de keuken plaatsvindt. Waar kan ik de versterker het beste plaatsen?

ik zie je reactie graag tegemoet. 

The. S

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Ik lees dat je hem in kunt stellen met een app op de mobiel. Dat al geprobeerd? 


Dag @The51. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om je Maginon WiFi-versterker te installeren. Het vervelende is dat ik hier geen ondersteuning op kan bieden, omdat dit niet een WiFi-versterker van ons is. Heb je de handleiding al geraadpleegd? En welk model versterker is het? Volgens mij geeft @Nick83 ook een goede tip. Ik lees graag of het met de app wel lukt.


Hallo @The51. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt om je WiFi-versterker te installeren? Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt. 


Beste Natasja,

Je stelt me teleur. Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag waar ik de wifi-versterker het best kan plaatsen.  

Die vraag staat m.i. los van de herkomst van mijn versterker.  Bovendien, als je een beetje in de markt bent ingevoerd, ken je de Maginon versterker. 

Ik ga er verder mee aan de slag. 

Groet,

The


En u reageert pas na 10 dagen…

Die vraag staat m.i. los van de herkomst van mijn versterker. 

KPN medewerkers leveren alleen support op producten van KPN. Niet op producten van andere merken.


Dat is jammer, @The51. Ik had je vraag over het hoofd gezien. Een WiFi-versterker plaats je doorgaans dichtbij de plek waar je je signaal wilt verbeteren. Soms is het een kwestie van experimenteren met de plaats. 

En verder: wat @Nick83 zegt klopt. Ik kan ondersteuning bieden bij vragen/klachten over KPN producten, hardware en dergelijke. Het is niet onderdeel van mijn takenpakket om ook exact te weten hoe WiFi-versterkers van andere merken werken, ongeacht of ik dat wel/niet interessant vind. Mijn collega's van de Tech Desk kunnen daar juist weer support op bieden. 


Hallo @The51. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat het inmiddels is gelukt om je WiFi-versterker aan de praat te krijgen. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, kunnen we altijd meedenken. 


Reageer