Skip to main content

Ik heb sinds kort de Xbox series X. Elke keer als ik de Xbox weer aanzet, na het correct afsluiten, heb ik problemen met 100% pakketverlies. Dan moet ik de xperiabox resetten om het weer werkend te krijgen.

Iemand een idee/oplossing?

Hoi @ThomL. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk, een nieuwe spelcomputer! Ik kan mij voorstellen dat je niet zit te wachten op netwerkproblemen. Ik heb helaas zelf niet het antwoord op jouw vraag, maar heb wel deze webpagina gevonden. Wellicht verhelpt dit het probleem.


Hoi @Vikash ,

Bedankt voor je bericht. Ik ga dat vanavond eens doornemen. Dan zal ik laten weten of het geholpen heeft. 

Groetjes Thom 


Hoi @Vikash ,

Bedankt voor je bericht. Ik ga dat vanavond eens doornemen. Dan zal ik laten weten of het geholpen heeft.  

Is het nog gelukt om het probleem te verhelpen?


@Vikash ik heb er de laatste paar dagen, even afkloppen, geen last meer van. Dus ja het is verholpen en hopen dat het zo blijft! 


Dat is goed om te lezen, hopelijk blijft het nu goed werken!


@Vikash helaas. Hetzelfde probleem is weer opgetreden. Blijft terug keren dus. 


Wat jammer dat het probleem weer terug is. Zoals ik al eerder aangaf in dit topic heb ik zelf geen antwoord op deze vraag. Hopelijk lezen andere forumleden nog dit topic en hebben zij een antwoord hierop. 

 

 


Hoi Thom, kan je uitleggen wat je bedoelt met 100% packetloss? De term opzich snap ik, maar ik denk dat als je uitlegt wat je ervaart dat we misschien ietsje verder komen.

Reset je de Experiabox terwijl de Xbox aan is?

 

Ik moet namelijk direct denken aan een issue met toegewezen IP-adressen. Heb je op de Xbox nog netwerk settings aangepast of staan deze op DHCP?


@RobinFlikkema als ik bv warzone probeer te starten krijg ik de melding dat ik geen verbinding heb. Als ik dan bij de Xbox instellingen de verbinding controleer staat het op Open ipv 4 en 6. Als ik dan de multiplayer verbinding check doorloop krijg ik de melding dat multiplayer niet mogelijk is ivm 100% pakketverlies. Ik heb de Xbox bekabeld aangesloten en niets qua instellingen aangepast.

 

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. 

Groetjes ThomÂ