Skip to main content
Beantwoord

You tube werkend op oudere tv bij KPN abonnement?

• March 20, 2021
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb een oudere Philips smart tv (6 a 7 jaar) voor mijn dochter. bij een Ziggo abonnement is Youtube  niet (meer?) beschikbaar als app. Werkt de youtube- app wel bij een KPN abonnement?

Groet!

Beste antwoord door Brian Duister

Een app op jouw eigen smarttv zoals youtube is niet afhankelijk van wat voor een soort abbonement je neemt van je provider.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • March 20, 2021

Een app op jouw eigen smarttv zoals youtube is niet afhankelijk van wat voor een soort abbonement je neemt van je provider.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 21, 2021

Hi Jan, welkom hier. 

Dit is inderdaad niet afhankelijk van je provider, zolang je maar een internetverbinding hebt. Het lijkt erop dat Youtube dat toestel niet meer ondersteunt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • March 22, 2021

Maar dit lijkt me toch wel mogelijk in combinatie met interactieve tv van KPN aangezien de Youtube App dan op de ontvanger staat en niet via de tv? En dus via deze wijze aan de tv doorgegeven wordt?

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • March 22, 2021

Maar dit lijkt me toch wel mogelijk in combinatie met interactieve tv van KPN aangezien de Youtube App dan op de ontvanger staat en niet via de tv? En dus via deze wijze aan de tv doorgegeven wordt?

Dat is helemaal juist.