Skip to main content
Beantwoord

Your rate limit exceeded

  • July 5, 2020
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik probeer een vraag/probleem te formuleren krijg ik "Your rate limit exceeded".  Is dit probleem nog steeds niet opgelost? Ik baal hier wel van!

Beste antwoord door EricTK

Ik bevestig hierbij dat het nu wel lukt om een topic aan te maken.  Top!  Bedankt.

Eric

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Wilmie2
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • July 6, 2020

Dit krijg ik ook steeds in beeld


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 8, 2020

Hoi @EricTK en @Wilmie2. Dit probleem is in onderzoek bij de leverancier van het forum, maar ik weet nog niet exact wanneer het is opgelost. Zodra ik meer weet laat ik het weten! Wel apart dat je dit topic dan aan kan maken.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 8, 2020

Hoi @EricTK en @Wilmie2. Zouden jullie het nog eens willen proberen? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2020

@Paul_:  ik ga een topic aanmaken over een foutcode 561 bij het opstarten van een tv ontvanger (ik noem dat een decoder ...).  Eens kijken of dat nu wel lukt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 10, 2020

Ik bevestig hierbij dat het nu wel lukt om een topic aan te maken.  Top!  Bedankt.

Eric


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 13, 2020

Ik bevestig hierbij dat het nu wel lukt om een topic aan te maken.  Top!  Bedankt.

Eric

Bedankt voor de terugkoppeling! We zullen je z.s.m. helpen in jouw nieuwe topic.