Skip to main content

Beste kpn,

ik heb een zakelijke klacht ingediend en krijg geen antwoord, als ik bel dan wordt ik afgescheept met dat de klachten afdeling alleen via de website te bereiken is. Dan vul je je klacht nogmaals in en gebeurt er nog steeds niks. Ik ben er helemaal klaar mee!

hoop dat jullie het fatsoen hebben om hier wel op te reageren!

Rinze Bruinsma

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic

ik heb een zakelijke klacht ingediend en krijg geen antwoord, 

Dit forum is voor consumenten. Daar kunnen we niet veel met een “zakelijke klacht”!
Het zakelijk forum is bereikbaar via https://zakelijkforum.kpn.com/


Klacht indienen over KPN Zakelijk 

Contact met de Zakelijke Klantenservice


Hey @Rinze Bruinsma, goed dat je een klacht aan ons wilt doorgeven, dat willen we goed en snel oppakken. Jammer dat het nog niet is gelukt om het na tevredenheid af te ronden. Je geeft aan een zakelijke klacht te hebben, zoals Tycha en jlthkoch al opmerken, dat kan worden doorgegeven op onze zakelijke contactformulieren en/of via het zakelijk forum.  

Klacht indienen over KPN Zakelijk 

Contact met de Zakelijke Klantenservice

Nog even een controle vraag. Neem je een KPN Zakelijk abonnement / product van ons af waarover je klacht gaat? Of maak je gebruik van een abonnement / product van KPN voor zakelijke doeleinden, maar is het een dienst die we aan de consumenten aanbieden? 

We horen hier graag van je :) 


Hey @Rinze Bruinsma, helaas nog niks van je gehoord. Heb je mijn post nog gelezen? Hoor graag van je :) 


Helaas geen reactie meer van je gehad. Ik neem aan dat je klacht is beantwoord door de juiste afdeling. Hiermee sluit ik je topic :)


Reageer