Skip to main content

Beste.

Sinds vorige week vrijdag geen ZAKELIJK!!!!! internet en tv via de glasvezel.

Ondertussen na vele telefoontjes (iedere keer iemand anders aan de lijn) hebben ze zogenaamd allemaal begrip en willen ze het oplossen.

Wat blijkt nu na 3 keer een monteur aan de deur hebben gehad zijn we niets verder, de eerste was gelijk met andere monteur in de straat (wisten ze niet van elkaar) en deze konden niet in de kast door problemen met sleutel en pas, de tweede constateerde dat ik geen signaal had in de wijk kast, en de derde heeft het probleem op zo'n 115 meter van onze woning gevonden, schade aan glasvezel door graaf werkzaamheden, maar dat was volgens hem al bekend sinds de week ervoor.
Hier hebben meerdere minstens 4 adressen mee te maken vertelde hij ook nog.

Er staat nu een afspraak dat ze het gaan repareren op 21 juni as. dat is over 4 weken belachelijk toch!!??
Ook omdat juist nu de bestrating nog deels open ligt (nieuwbouwwijk) en ze deze komende weken gaan sluiten, met andere woorden als straks alles netjes is bestraat, trekken ze de boel weer open.
extra kosten betalen wij als gebruiker.

Wel hebben ze een dongel afgegeven maar deze verbinding is niet zwaar genoeg en valt steeds weg.

en ze hebben 2 x een digitenne set opgestuurd, maar!! dat werkt niet in ons gebied vertelde de monteur, is algemeen bekend in Zeeuws-Vlaanderen. 

Al met al hebben wij al enkele uren zitten wachten op monteurs en onze uren als zelfstandige die we mislopen lopen flink op en loopt al in honderden euro's.
Even laten weten wanneer ze er zijn is er niet bij maar er staat wel dat ze contact zullen opnemen.

Ik wil dan ook eisen dat dit probleem deze week word opgelost, en een flinke schade vergoeding.

Ik heb geen goed woord over voor KPN ben al jaren klant en betaal altijd netjes mijn kosten op tijd.
we zijn het spuugzat.

Groet J.

Even bellen met de zakelijke helpdesk @KKBVA , 0800 0403


bellen?? weeral?? de monteur heeft foto's gemaakt van een open liggende put met de breuk in het zicht, tis een kwestie van een mannetje erop zetten zonder dat hij moet graven, morgen komen ze bij de buren kijken wat/waar het probleem is/zit wat wij allang weten.

hele slechte communicatie voor een communicatie bedrijf ze weten van elkaar niet wat ze doen.

als je belt word je niets wijzer.


Kpn de provider kan alleen een melding doorzetten naar de netwerkbeheerder en daarmee is het klaar. De netwerkbeheerder zal het oppakken.  Helaas komen aannemers om in het werk en duurt het gewoon langer. De bekende krapte op de arbeidsmarkt. 


klopt en snap ik ook maar nu ligt alles open, straks netjes bestraat dus nog meer werk op de plank


Ik snap jou ook hoor maar er is vooral een tekort aan glasvezellassers en die moet er naar toe. Het is echt geen onwil maar onmacht. Overigens hoef je er niet raar van op te kijken als er ineens een ploeg bezig is. Als het kan doen ze het.


Reageer