Skip to main content

Ze gaan deze week graven maar status glasvezel is 'nog niet gepland'

• January 28, 2025
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Zojuist deed ik de postcodecheck op https://www.kpn.com/internet/glasvezel met onze postcode en ons huisnummer.
Als status voor ons woonadres wordt dan gegeven "Nog niet gepland".
Maar vanaf morgen zal volgens de vorige week geplaatste borden, in onze straat op meerdere dagen gegraven worden; volgens het gravend personeel t.b.v. een glasvezelkabel van KPN.
Vraag: wordt de planning niet up-to-date gehouden op de website of weet het gravend personeel niet voor welk bedrijf ze werken?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 29, 2025

Up to date zal het niet worden gehouden. Ik krijg nog steeds geen glasvezel volgens KPN, maar de kabel ligt bij mij al bij de voordeur.

Hou alles goed in de gaten, want er gaat zeker van alles mis. Bij vele van ons zeker. Ik hoop dat het bij jou beter zal gaan. 

En ze werken wel langs elkaar heen. Ik weet niet welk bedrijf bij julie gaan graven? Maar hou het in de gaten!

• January 29, 2025

KPN heeft het gewoon uitbesteed aan een aannemer. Die heeft het op zijn beurt ook weer uitbesteed aan een ander. En diegene die het echte werk doen, die hebben vaak niet eens een planning. Die gaan 's ochtends gewoon verder met waar ze gisteren gestopt zijn.

Dus het is voor KPN heel moeilijk een gedetailleerde planning op site te zetten en deze up-to-date te houden. Er zitten veel te veel lagen tussen en er zijn veel te veel onzekerheden zoals bijvoorbeeld weer en beschikbaarheid personeel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Dankjewel Sylbi Slimmerik & Marlon92.

Zojuist zijn de borden weer weggehaald.🤣

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 29, 2025

Dus Meneer de mopperkont?Geen glasvezel voor jou..voor nu?🤣🤣

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Beste Sylbi,

Meestal heb ik goede ervaringen met KPN, dus ik verwachtte daarom actuele informatie op hun website.

Maar nu de borden zijn weggehaald, is hun website weer actueel! 🤣

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 29, 2025

Beste degedegenstaf,

Maar ook ik heb een goede band met de KPN. Met die aannemers niet zo😉

Maar, ik ben natuurlijk enorm blij dat de borden weg zijn gehaald en dat de website up to date is.