Skip to main content
Beantwoord

Zeer lage internet snelheid op kabel en wifi

• October 30, 2021
  • 3 reacties
  • 318 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds vanmorgen is mijn internetsnelheid droevig laag, we mogen blij zijn als ik met 2 MBps - 3Mbps haal met de Experiabox v10.

Is er een probleem hier in de buurt? KPN postcodecheck (4901 ME) geeft ‘geen storing’, maar dat is normaal als er een storing is. 

BTW, dit geldt voor directe kabelverbinding als met wi-fi op gsm en tablet.

Beste antwoord door PeterLJanssen

Ik heb zojuist de oorzaak gevonden: Bij het afwerken met de probleemoplosser van KPN zag ik dat er op de achtergrond geupload werd naar onedrive. Ongevraagd werd mijn hele map documenten er naar geupload, waarschijnlijk het gevolg van de overstap naar Windows 11.

Deze upload gestopt en verwijderd. Probleem opgelost dus.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 30, 2021

Kan je inloggen in het modem daarna naar status gaan en dan naar geavanceerd.  Van die laatste graag een screenshot plaatsen idm. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • October 30, 2021

Ik heb zojuist de oorzaak gevonden: Bij het afwerken met de probleemoplosser van KPN zag ik dat er op de achtergrond geupload werd naar onedrive. Ongevraagd werd mijn hele map documenten er naar geupload, waarschijnlijk het gevolg van de overstap naar Windows 11.

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • October 30, 2021

Oh lekker dan :laughing:

Nou ja mooi dat dat de oorzaak was.