Skip to main content
Vraag

Zeer slechte wifi sinds vandaag. Laden van websites en apps duurt erg lang.

• October 14, 2025
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Mijn wifi is sinds vandaag zeer slecht, gister eerst viel alles uit, uit het niets. En nu ik moet soms 3 min wachten om een website te openen of andere apps gebruiken. Als ik tv kijken loopt ie vast of youtube. 

Ik heb alles gedaan om mijn wifi te herstellen via mijn kpn maar helpt niet mijn 4G is veel beter nu dan mijn wifi. Probeerde medewerker te spreken lukte ook niet was hier meer dan 30 min bezig door slecht verbinding. 

Wat kan ik doen? 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 14, 2025

Beste ​@Diadi  via de MijnKPN-app kun je de wifiverbeteraar aan het werk zetten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 14, 2025

Beste ​@Diadi  via de MijnKPN-app kun je de wifiverbeteraar aan het werk zetten.

Heb ik gedaan, heb alles gebrobeerd het wordt alleen slechter

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 14, 2025

@Diadi 

Probeer eens om jouw bijv. laptop met een kabel direct te verbinden met de router. Werkt het dan wel ?  dan weet je dat de schuld bij de WiFi zender ligt. Welke box heb je ? En welke (kleur) lampjes branden er wel of niet op die box / router ?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Diadi. Welkom op de community! Dat klinkt erg vervelend, zeker dat je nu veel last hebt van een trage verbinding. Heb je al de mogelijkheid gehad om een bekabelde speedtest uit te voeren, zoals hierboven is gevraagd? Dat helpt namelijk goed om te zien of het probleem bij de wifi ligt of bij je internetverbinding zelf.