Skip to main content
Beantwoord

Zeer slechte WiFi.. wederom.. tijd om over te stappen

  • January 30, 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Waarom iets beloven.. maar niet na komen..

tis t zelfde al in ons vore huis.. 

je hebt alleen jezelf ermee kpn.. mensen lopen weg

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Klacht over KPN, welkom op het forum. Ik begrijp dat je een probleem hebt met de WiFi? Wat ervaar je daarmee precies, zou je dat kunnen toelichten?

Heb je de WiFi Manager op onze site al gedaan, om te kijken of de WiFi verbinding daarmee beter wordt? Als je de situatie en wat je al gedaan hebt uitlegt kunnen we met je meedenken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 30, 2020

Wat is het probleem  dan?


  • January 30, 2020

Als je overstapt naar een andere provider en je blijft in hetzelfde huis wonen wordt de WiFi niet automatisch beter.

Dus, inderdaad, wat @Joep1965 , leg het probleem eens uit en vertel ook eens wat je zelf al hebt gedaan om het probleem proberen op te lossen.

 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2020

Hallo @Klacht over KPN, welkom op het forum. Ik begrijp dat je een probleem hebt met de WiFi? Wat ervaar je daarmee precies, zou je dat kunnen toelichten?

Heb je de WiFi Manager op onze site al gedaan, om te kijken of de WiFi verbinding daarmee beter wordt? Als je de situatie en wat je al gedaan hebt uitlegt kunnen we met je meedenken.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Klacht over KPN, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als we je hierbij nog kunnen helpen horen we het graag van je.