Skip to main content

Beste lezers,

 

Kunnen jullie mij helpen met mijn slechte Zeer trage en structureel wegvallende Wifi.

Ik heb dit nu meer dan een jaar, maar kom er zelf niet meer uit. Tijdens installatie heeft monteur een extra versterker aangesloten(wat nooit is gekoppeld, weet absoluut niet hoe het werkt). 

Tijdens het werken, gamen, tv kijken, Youtuben en enz. valt mijn wifi uit en komt die na 5 minuten weer terug.

Mijn internet snelheid is 200mbps up en down, maar haal net tijdens de wifi check 24 mbs.

Mijn PC en Laptop kunnen op 5 GHZ, maar maak er geen gebruik er van. 


Kan dit z.s.m. worden opgelost of is het verstandiger om over te stappen??

 

Alvast bedankt.

Hoi @Korkmaz . Welkom op het forum.

Wat een ergerlijk gedoe. Dat moet toch anders kunnen. 

Heb jij dit topic al bestudeerd? https://forum.kpn.com/internet-9/oplossingen-voor-trage-en-wegvallende-wifi-490779

Hier staan tips om je wifi stabieler te krijgen. Mocht je er niet uitkomen, laat het weten. Laat je dan ook weten wat je al geprobeerd hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Beste Erwin,

 

Allereerst bedankt voor je berichten. Ik ben zojuist terug van vakantie en heb dit gemist.

Link geprobeerd, maar helaas geen succes. BTW, dit is vaker geprobeerd.

 

Kun je s.v.p. mij verder helpen?

 

Alvast bedankt.


Welkom terug van vakantie! Wat is de uitkomst van de wifi manager, @Korkmaz ?

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.