Skip to main content

Hoe moeilijk is het om een oude klant uit het systeem te halen en mij als nieuwe klant toe te voegen. Inmiddels al 2,5 uur gebeld en vanavond een uur gebeld met KPN maar uiteindelijk wordt gewoon de verbinding verbroken. Je zou dan denken dat je teruggebeld wordt, want alle klantgegevens zijn inmiddels al een paar keer doorgenomen. Denk dat ze om 20.00 uur koffiepauze hebben? In ieder geval voelt het als dat ze je hebben binnengehaald als nieuwe klant en je het verder maar uit laten zoeken. Moet er wel bij zeggen dat ik vorige week wel een medewerker heb gesproken die ons in ieder geval heeft geholpen aan een noodpakket. Zij heeft wel haar best gedaan maar verder pffffffffffff zeer vermoeiend want het is nu nog steeds niet geregeld!! Dus KPN gaan jullie mij terugbellen en mij nu wel serieus nemen en het eindelijk een keer oplossen??? Kan m’n tijd wel beter gebruiken dan alleen maar achter jullie aan blijven bellen voor telkens hetzelfde probleem wat blijkbaar nogal moeilijk is om veranderd te krijgen.

Zo dat lucht even lekker op denk ik:wink:  maar vertel nu even wat er aan de hand is want anders kunnen ze u niet helpen. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen meteen aan de slag. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur.


Het lucht niet op hoor, want het probleem is nog steeds niet opgelost! 😢


Waarom zou een oude klant uit het systeem verwijderd moeten worden?


Hoe lang ben je nu al verstoten van een werkende aansluiting?


Hoi @Ien70 . Welkom op het forum.

Allereerst mijn excuses voor de hele gang van zaken. Het lijkt mij mateloos frustrerend.

Ik zie dat je al gegevens in je profiel hebt staan en probeer nu de puzzel in elkaar te leggen. Ik zie een geannuleerde bestelling op jouw adres en vervolgens een nieuwe bestelling die op 6-11 in ingevoerd.

De leverdatum is zo te zien 19-11.. 

Is dit met jou besproken? En gaat dit zo naar wens? 


Gisteren heb ik gelukkig iemand gesproken die mijn probleem snapte. Hele bestelling was namelijk wederom geannuleerd en dus maar goed dat ik weer gebeld heb. Hij heeft alles uitgezocht en mij naderhand teruggebeld. Bleek allemaal niet zo makkelijk te gaan. Maar afijn “oude klant” is nu eindelijk verwijderd en mijn bestelling is na totaal 3,5 uur bellen nu eindelijk geplaatst. 


Gelukkig maar. Dit kan ik bevestigen. Alles staat nu goed in de systemen. Nogmaals excuses dat het allemaal zo lastig ging. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!


Hebben inmiddels monteur gehad, maar die kreeg het helaas niet voor elkaar omdat er iets niet goed was met de glasvezelkabel. Er is daarvoor vorige week donderdag iemand geweest. Probleem glasvezel nu ook opgelost en morgen weer monteur voor de interactieve televisie. Al met al een heel geregel en gedoe maar hopen morgen dat alles goed werkt! Wel fijn dat het vanuit KPN snel geregeld wordt. Kunnen ze bij T-Mobile wat van leren!! Ging bij KPN in het begin ook even verkeerd, maar als je de juiste persoon te pakken krijgt dan verloopt alles gelukkig zoals het hoort.


Ik lees graag of het goed afloopt. Mocht je het idee hebben dat ik hier nog iets in kan betekenen, hoor ik dat graag.