Skip to main content

Binnenkort wordt ons koperkabel internetabb. omgezet naar glasvezel, de kabel ligt al tot aan ons huis.

Nu is mijn vraag, in een brief wordt vermeldt dat quote  "hierdoor profiteert u van een snellere internetverbinding zonder dat u daar meer voor hoeft te betalen. Uw maandbedrag en abonnement blijven gewoon hetzelfde” , dus dit betekent dat we in ieder geval dezelfde internetsnelheid behouden als voorheen en zelfs wat sneller? Huidige bekabelt gemeten snelheid is om precies te zijn bij de laatste meting 93.7/28.3 .

Hi @Willem74, welkom en bedankt voor jouw bericht. Bij een glasvezelverbinding komt er een gegarandeerde snelheid binnen op de Experia Box. Als je bijvoorbeeld een abonnement hebt met een snelheid van 100Mbit, dan is dit ook de snelheid die op de Experia Box binnenkomt. Bij een xDSL verbinding wordt er een zogenaamde ‘tot’ snelheid gehanteerd.

Zodra de daadwerkelijke aanpassing van de verbinding is gedaan, ontvang je nog een aanvullende bericht van ons. Heb ik hiermee enige duidelijkheid kunnen verschaffen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Bedankt Ron, dit is wat ik wilde weten, helemaal duidelijk! :)