Skip to main content

Beste, 

Ik heb een vraag. Ik heb twee experia Wifi versterkers. Hier heb ik enige tijd geleden op via het ip adres (192.168.2.150) op ingelogd en het wachtwoord gewijzigd. 

Nu wil ik weer inloggen, maar ben ik het wachtwoord vergeten.. Best dom. Nu kan ik dus ook niet meer op de KPN thuis app inloggen. Deze vraagt het ‘beheerderswachtwoord’. Als ik hierbij mijn gewone admin wachtwoord invul van de experia box pikt ie hem niet. Als ik wachtwoord vergeten doe, en naar de versterker die blauw knippert ga, 2 min wacht, en de QR code scan, pakt ie hem niet.

Is er een manier om de experia wifi's volledig te resetten?

Wat ik al heb gedaan:

  • experia wifi's gereset dmv ca 10 sec reset knop indrukken zonder netwerkkabel erin
  • daarna experia box (V10) hard gereset (reset to factory settings)
  • daarna experia wifi's opnieuw aangemeld

Gek genoeg kom ik er niet in. Wie o wie kan me helpen?

 

Is dr niemand die weet hoe je het ww van de Experia WiFi’s reset zodat hij weer het ww Dat onderop staat pakt om in te loggen?


Ja, resetten. Dan hoort die gewoon weer het wachtwoord van onderop te hebben. Maar als u er twee hebt, let er dan op dat u na het resetten misschien het wachtwoord van de andere moet gebruiken.


Hoi @Caspervc. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Nick83 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. Is het inmiddels gelukt?


Hoi @Caspervc. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Nick83 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. Is het inmiddels gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Nee uiteindelijk hebben de resets niets uitgemaakt. Ook het resetten en de QR onderaan scannen hielp niet (ook niet de QR van de tweede) dus een drastische keuze gemaakt. 

 

Er hangen nu 2 Ubiquiti AP's achter de experiabox, ééntje beneden, ééntje op zolder. Prachtig bereik, superstabiel (tot nu toe) goed te configuereren en overal in huis 200mbit verbinding. PoE verbinding gaf de doorslag, geen lastige stroom en netwerkkabels die we weg moesten werken (het aanzicht wil ook wat)


Wat fijn dat je met deze acces points nu een goede verbinding in huis hebt en het probleem daarmee hebt verholpen. :relaxed:


Reageer