Skip to main content

je word er niet goed van al 2 dagen bezig en nog geen ziggo sport 3 keer gebeld mail gekregen zou meten werken  nou niet dus alleen met rode knop aankoop 6 euro werkt het wel raar aar af wachten f we de wedstrijd vandaag kunnen kijken

Hi @jurgen! Afgelopen dagen is het pakket vaak aangevraagd. Dat heeft natuurlijk alles te maken met onze Max en zijn collega's die eindelijk weer gaan rijden! Nu lees ik dat het uiteindelijk gelukt is via pay-per-view? Mocht dat inderdaad zo zijn dan kan ik die wedstrijd voor je vergoeden. De tip voor het extra zenderpakket, de tv-ontvanger even stroomloos en los maken van alle bedrading voor 10 seconden en opnieuw even aansluiten. Voor de volgende keer misschien handig!


hallo Susan 

heb alles gereset  losgekoppelt en blijf melding krijgen  in behandeling  duurt 10 min  snap dat er veel vraag naar is maar dit is wel raar momenteel is het nog steeds het zelfde heb net weer gebeld en moet afwachten of ik de wedstrijd vanmiddag wel kan kijken


Hoi, een deel van de klanten wordt dit weekend omgezet naar een ander (administratie)systeem. Daardoor zijn wijzigingen, als toevoegen v.e. zenderpakket, tijdelijk niet mogelijk.

Je kunt het a.h.g.i. wel kijken via Live Sport on Demand (winkelmandje met Sport in hoofdmenu).

Susan KPN: Mocht dat inderdaad zo zijn dan kan ik die wedstrijd voor je vergoeden.

Ook is het te zien via de Duitse RTL op kanaal 47.

(ik ben actief user hier maar werk niet bij KPN desalniettemin) excuses voor dit ongemak.


@jurgen wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen zodat ik kan meekijken? :) 


Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels wel gelukt is @jurgen?


Reageer