je word er niet goed van al 2 dagen bezig en nog geen ziggo sport 3 keer gebeld mail gekregen zou meten werken nou niet dus alleen met rode knop aankoop 6 euro werkt het wel raar aar af wachten f we de wedstrijd vandaag kunnen kijken
Hi
hallo SusanÂ
heb alles gereset losgekoppelt en blijf melding krijgen in behandeling duurt 10 min snap dat er veel vraag naar is maar dit is wel raar momenteel is het nog steeds het zelfde heb net weer gebeld en moet afwachten of ik de wedstrijd vanmiddag wel kan kijken
Hoi, een deel van de klanten wordt dit weekend omgezet naar een ander (administratie)systeem. Daardoor zijn wijzigingen, als toevoegen v.e. zenderpakket, tijdelijk niet mogelijk.
Je kunt het a.h.g.i. wel kijken via Live Sport on Demand (winkelmandje met Sport in hoofdmenu).
Susan KPN: Mocht dat inderdaad zo zijn dan kan ik die wedstrijd voor je vergoeden.
Ook is het te zien via de Duitse RTL op kanaal 47.
(ik ben actief user hier maar werk niet bij KPN desalniettemin) excuses voor dit ongemak.
Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels wel gelukt is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.