Skip to main content

Waarom zie ik geen apparaten op m’n netwerk?

Hallo @Marc kirkove , mobieltjes en tablets hebben 2 soorten MAC adressen, als ze staan ingesteld op willekeurig MAC zijn ze niet zichtbaar, als ze staan ingesteld op apparaat MAC zijn ze wel zichtbaar, even aanpassen dus.

 


Hallo @Marc kirkove , mobieltjes en tablets hebben 2 soorten MAC adressen, als ze staan ingesteld op willekeurig MAC zijn ze niet zichtbaar, als ze staan ingesteld op apparaat MAC zijn ze wel zichtbaar, even aanpassen dus.

Ze zijn wel zichtbaar... maar blokkeren ofzo is nutteloos. 


Waarom zie ik geen apparaten op m’n netwerk?

Mogenlijk zit je op het gastennetwerk? 


Hi Marc, welkom hier. 

Waar kijk je precies? In onze app? In het netwerk op je pc/laptop? De interface van je modem? 


Hallo 

ik kijk in de thuis app van kpn die heb ik gedownload toen ik de superwifi aan sloot. daar zag ik gelijk welke apparaten er op het netwerk zaten 1 op zolder en 2 beneden bij modem nu zie ik helemaal niks meer. Kpn ziet ze wel. 


Daarmee bedoel je de webinterface van je modem? Zou je hier een screenshot ervan willen plaatsen? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


 


2 apparaten online terwijl er 4 op het netwerk aanwezig zijn waaronder mn cv ketel en mn zonnepanelen dus 6 stuks


Zijn die misschien bekabeld aangesloten? Want dan zal je ze misschien niet in de thuis app zien.


Nee alles is draadloos.