Skip to main content
Vraag

Zie twee gastaccounts bij mijn wifi maar ik heb er maar een aangemaakt

• November 13, 2025
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb een box 12, en een normaal wifi netwerk aangemaakt, dit werkt prima

nu heb ik ook een gast account aangemaakt, maar als ik nu kijk in beschikbare netwerken zie ik twee gast account met een “bg”in de naam, deze heb ik ook niet aangemaakt, waar komt deze vandaag en hoe verwijder ik deze.

Ik hoor graag van jullie

5 reacties

• November 13, 2025

Heb je SuperWiFi's? Of andere WiFi punten? Zet die eens uit. Is dan het ene gastennetwerk verdwenen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

Nee ik heb geen SuperWifi’s ik heb wel drie deco signaal versterkers, maar hier staat niks op

• November 13, 2025

Nee ik heb geen SuperWifi’s ik heb wel drie deco signaal versterkers, maar hier staat niks op

Weet je het zeker? Heb je ze al eens uitgezet? 

Of zet de KPN Box eens uit. Verdwijnen dan beide gastennetwerken?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

He Marlon92, dankje voor je reacties’ het blijkt bij nader onderzoek dat op een van de satelliten het gastnetwerk aanstond, Sukkel dat ik ben, maar nu werkt alle na tervreden heid

Bedankt Jos

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Jos Verhagen, welkom op de KPN Community!

Altijd gek als je ineens een wifinaam ziet die lijkt op die van jezelf, maar net anders is. Logisch dat je graag wilt weten waar deze vandaan komt.

Ik begrijp dat je het antwoord inmiddels hebt: 1 van jouw Deco's had het gastnetwerk aanstaan, waardoor je dit extra netwerk zag. Gelukkig heb je het snel kunnen vinden en oplossen.