Skip to main content

Bij mij ook het zelfde probleem met KPN wifi en Ziggo Go.

Heb het idee dat ze er weinig aan doen, aangezien het probleem al langer bestaat en er ook veel en dezelfde klachten zijn??

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze 

Ha @Ria1959, welkom! Dat is gek! Ervaar jij dat de Ziggo GO app wel gewoon werkt op 4G of op de wifi van een andere provider? En log jij in met de gegevens van een andere Ziggo klant? Wat ervaar je precies als je van de app gebruik wilt maken? Ik hoor het graag van je. 


Hallo,

Ja hij werkt wel op 4g en op wifi van andere provider.

Ik log met mijn eigen gegevens in bij Ziggo.

Als ik mijn telefoon op 4G zet kan ik wel de app gebruiken, en als hij het dan doet schakel ik over op wifi?? Maar dat is te omslachtig en niet gewenst lijk me.


Ik ben even aan het googlen geweest en zie daar inderdaad ook dat jouw workaround genoemd wordt. Op het Ziggo forum zie ik ook dat het op te lossen valt door IPv6 uit te schakelen op je Experiabox. Je kunt 192.168.2.254 invoeren in je browser en dan inloggen. Via de instellingen kan je dan IPv6 uitschakelen. Daarna moet je je Experiabox even uit en weer aan zetten. Zo zou het moeten werken. Wil je me laten weten of het daarmee opgelost is?


Ik denk dat dit issue met Ziggo opgenomen zal moeten worden, voorheen functioneerde Ziggo GO prima via IPv6.


Helemaal top,ziggo go doet het nu ook met wifi.

Bedankt

 


Wat fijn om te lezen! Bedankt dat je het nog even liet weten.