Skip to main content

Ik krijg een aanbieding van Ziggo t.w. 32.00 E  9 maanden en daarna 64.00 E per maand voor hetzelfde abonnement als bij KPN. Wat gaat KPN hieraan doen ?

Niets. Als u goedkoper uit wilt zijn, dan gewoon overstappen. 

Hier op het forum word al helemaal niets met met prijzen gedaan. U zou kunnen bellen: 0800-0402. Misschien krijgt u een beetje korting. Maar verwacht er niet te veel van.


Bedankt voor het antwoord, ik ga maandag toch even bellen.


Waarom zou KPN hier iets mee doen? Het is toch jouw portemonnee! Gewoon zelf nadenken wat het beste voor jou is. 


Niets. Als u goedkoper uit wilt zijn, dan gewoon overstappen. 

Hier op het forum word al helemaal niets met met prijzen gedaan. U zou kunnen bellen: 0800-0402. Misschien krijgt u een beetje korting. Maar verwacht er niet te veel van.

@Loempia probeer inderdaad in iedergeval eerst even te bellen naar 0800-0402 en tegen de digitale robot 'opzeggen abonnement' in te spreken en wacht totdat je een medewerker aan de lijn krijgt. Bespreek dit met de medewerker en vergelijk dan het aanbod van kpn vs ziggo (Inclusief overstap service) wie weet krijg je een mooie tegen aanbod.

Succes.


@Loempia , heb je inmiddels iemand kunnen spreken? Zo ja, wat is daar uitgekomen ben benieuwd...


Hallo @Loempia , ziggo is erg duur geworden, even een pakket bij Ziggo samengesteld zoals ik dat nu bij KPN heb, bij Ziggo per maand €15 duurder uit.

Tel uit je 'winst'.🤓


Hallo Wijsgeer,

Ik werd tel. benaderd en heb het exacte programma van KPN aangehouden. Ziggo heeft de aanbieding  per email bevestigd. Ik ben er nog niet uit. Scheelt wel  9 x 35.00 E en daarna 3.95 E p/mnd.

Nog even bestuderen of er geen addertjes onder het gras zitten


Heb je dan niet een erg oud pakket van KPN waardoor je te veel betaald? Over het algemeen is ziggo namelijk aan de duurdere kant. Zou je eventueel pagina 2 van je factuur kunnen uploaden zonder uw klantgegevens. Dan kunnen we kijken of u bij KPN nog wat goedkoper kan worden.


alles in 1 stap


Alles in 1 stap en pluspakket


Dat is al een behoorlijk oud pakket.  Bel morgen even met de klantenservice 0800-0402 en wellicht is er mooie aanbieding.  


Alles in 1 stap en pluspakket

En heeft u daarbij ook nog opnemen? 


Bedankt voor het antwoord, ik ga maandag toch even bellen.

Ik vermoed een erg oud pakket. Even bellen en een nieuw contract aangaan. Wellicht is er ook een mooie aanbieding. Kijk op kpn.com even voor een indicatie van de huidige propositie en bijhorende prijzen.

Naast prijs zou ik ook een stukje kwaliteit en stabiliteit afwegen bij het nemen van een beslissing. Aangezien je toch wilt bellen geeft mij het gevoel dat je tevreden bent en het liefst bij KPN blijft. Overigens kan je het gesprek ook anders in gaan, namelijk dat je graag blijft maar graag een interessante aanbieding ontvangt.