Skip to main content

Hallo,

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN. Nu blijkt de Router slechts 3 poorten te hebben, terwijl mijn Ziggo router 4 poorten heeft en ik ook gebruik.

Is er een mogelijkheid om een extra switch te ontvangen?

 

Vervolgens heb ik nog een vraag ivm twee andere switches die ik momenteel in huis heb (woonkamer en slaapkamer), waar de KPN mediaboxen op zullen worden aangesloten. Dit zijn nog 100kb switches. Kan ik er van uitgaan dat elke switch gewoon werkt? Of zijn er speciale functies/protocollen nodig?

 

Vriendelijke groeten,
Patrick

  

De switch moet igmp snooping ondersteunen anders werkt de tv niet. Dit is een goeie.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=661


@PatrickKT Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Aah dat is dan wel een tegenvaller natuurlijk. Heb je niet voldoende poorten voor onze apparatuur?
Zou je alvast je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Lisa,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld in het profiel. 
Het klopt inderdaad dat ik met deze 3 poorten nu niet meer voldoende poorten heb.

Vriendelijke groeten,
Patrick


U zal 100 mbit switchen hebben. Die zullen hoogstwaarschijnlijk geen IGMP snooping ondersteunen. Als daar tv signaal overheen gaat zullen ze vervangen moeten worden. Anders niet.


Het klopt inderdaad dat ik met deze 3 poorten nu niet meer voldoende poorten heb.

Maar de vraag was of je voldoende poorten hebt voor de apparatuur van KPN, TV ontvangers dus.

Hoeveel TV ontvangers heb je gecontracteerd?


@PatrickKT Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat alle poorten vol zitten met onze apparatuur. Omdat de order nog niet is afgerond, kan ik niet alvast een switch toesturen. Zou je hier een seintje willen geven als het signaal actief is, dan sturen we eentje op. Je zou ook contact kunnen opnemen met 0800-0402 (gratis), dan kan een collega een toesturen. :blush:


Hoi Lisa,

Hier mijn seintje. Het signaal is inmiddels actief.

Vriendelijke groeten,
Patrick van Hooijdonk


@PatrickKT Bedankt voor het seintje:wink:  Je ontvangt binnenkort een mail met informatie over de levering van de switch! :hugging:


@PatrickKT Bedankt voor het seintje:wink:  Je ontvangt binnenkort een mail met informatie over de levering van de switch! :hugging:

Hartelijk bedankt Lisa voor de reacties en levering van de switch! Fijn dat jullie deze wijze hebben kunnen helpen.

Patrick


@PatrickKT Goed om te horen, bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaanlopen, dan weet je ons te vinden. :D


Reageer