Skip to main content
Beantwoord

Ziggo wordt beeindigd terwijl ik nog geen KPN diensten heb

• 6 augustus 2025
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedemiddag, 

helaas ontvang ik van ziggo dat ze per vandaag mijn producten gaan afsluiten. 
mij heb hierover contact mee gehad met ziggo en die geven aan dat KPN dit heeft gedaan. 
Dit is niet af gesproken.

de afspraak was dat we een overstap zouden maken in oktober 2025 als we een maand gebruik hebben kunnen maken van KPN 

KPN monteur komt pas 3 september 2025, ik snap dan ook niet hoe dit fout kan gaan. Het staat duidelijk in de e-mails. 
Ik ben nu nog in het buitenland op vakantie dus kan helaas telefonische niet bellen met KPN, maar ik zou graag snel geholpen willen worden aangezien wij het weekend terug komen van vakantie en toch echt ons internet nodig hebben ivm werk . 
ik hoor graag snel van iemand die mij gelijk kan helpen om deze fout op te lossen. 
Mvg Joyce. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Joyceo, welkom bij onze community. 

Hier gaat iets niet goed, waar ik enorm van baal. Met de Overstapservice wordt er op de dag van aansluiting een bericht naar Ziggo gestuurd als de modem van KPN is aangesloten en verbinding heeft, ik verbaas me dus dat dit nu is gebeurd. 

Mijn advies is om direct met ons te bellen, dit kan via 0800 0402. Wil je dat wij contact met je opnemen? Maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om te kijken wat we hier nog aan kunnen doen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

Bekijk origineel

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24642 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2025

Hier gaat iets niet goed, waar ik enorm van baal. Met de Overstapservice wordt er op de dag van aansluiting een bericht naar Ziggo gestuurd als de modem van KPN is aangesloten en verbinding heeft, ik verbaas me dus dat dit nu is gebeurd. 

Mijn advies is om direct met ons te bellen, dit kan via 0800 0402. Wil je dat wij contact met je opnemen? Maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om te kijken wat we hier nog aan kunnen doen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 augustus 2025

Goedeavond Alex , 

Bedankt voor je antwoord.
Toevallig heb ik gisteren gebelt met KPN, 

En om een lang verhaal kort te maken, ik heb heel lang aan de telefoon gehangen vanuit het buitenland en het zou uit gezocht worden en terug gebeld worden. 
dit hebben ze ook gedaan alleen heb ik dit telefoontje gemist. 
helaas ben ik daarna niet nog een keer gebelt. 
straks vliegen we terug naar Nederland dus ik zal morgen wel weer zelf moeten bellen als ik thuis ben. 
hopelijk kunnen ze dan zien wie het heeft uit gezocht en kan ik die persoon zelf spreken.

ik weet niet of iemand mij nu alsnog kan bellen maar ik ben nu nog 2 uurtjes bereikbaar. 

mvg Joyce. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24642 reacties
  • 13 augustus 2025

Dat kan ik helaas niet doen, ik heb hier namelijk ook geen inzage in. Als dat nog niet is gebeurd adviseer ik je om opnieuw contact op te nemen. Voor het gemak hier nogmaals de mogelijkheden. 

Alex van KPN schreef:

Reageer