Skip to main content

Goedendag,

ik zat net even te kijken naar mijn factuur en keek voor de grap naar een 500/500 abonnement. Is het zo dat de prijzen zijn veranderd? Waar ik nu dit pakket heb zie ik andere prijzen als ik een nieuw pakket samenstel. Ik zie dan dit. Is er iets aan de prijzen veranderd? Ik kan het 500/500 pakket niet selecteren in het systeem als ik de postcode check doe en de prijs is nu lager als ik 1000/1000 neem. Verder heb ik het pakket gelijk gehouden en de prijs is in het nieuwe pakket 74,50 en het huidige pakket is 76,97.

Blijkbaar heb je nog een ouder abonnement.  Dat kan inderdaad duurder zijn.


De optie "Sneller Internet" voor € 8,99 is gewoon een hele dure optie. Bij Hussel is het verschil tussen 100 mbit en 200 mbit minder dan 3 euro.

Je kunt je abonnement aanpassen naar Hussel. Dan ben je iets goedkoper uit. Let wel op dat je dan geen mogelijkheid meer hebt tot gratis ESPN. Als je ook een mobiel abonnement hebt, dan kan je nu wel gratis ESPN krijgen.


Hallo @Teun2356 ,

Tegenwoordig is er KPN Hussel en dat heeft een ander kostenopbouwstructuur dan oudere pakketten. 

Weet wel dat oudere mogelijkheden zoals bv KPN Compleet weer andere voordelen kennen zoals bv een gratis pluspakket of een gratis ESPN-Pakket. 
 

Wat voor jou het gunstigst uitpakt, is afhankelijk van jouw wensen. Je kunt altijd overstappen naar KPN Hussel. Maar eenmaal overgestapt, dan kun je niet meer terug. 

Laat je trouwens niet misleiden door de tijdelijke prijzen in de eerste zes maanden. 

De huidige prijzen: 

 

 

 


En wat jullie allemaal even vergeten te melden is dat er geen nieuwe klant korting mogelijk is bij het veranderen naar Hussel, de prijzen zijn dan zonder korting van 6 maanden, alleen opnemen blijft gratis bij afname van een tweede ontvanger.

En er komt geen nieuwe apparatuur.

Je prijs word bij wat je geselecteerd word zelf iets goedkoper, namelijk 74.50 en dan heb je zelfs1000/1000 ipv 200/200.


En wat jullie allemaal even vergeten te melden is dat er geen nieuwe klant korting mogelijk is bij het veranderen naar Hussel, de prijzen zijn dan zonder korting van 6 maanden, alleen opnemen blijft gratis bij afname van een tweede ontvanger.

En er komt geen nieuwe apparatuur.

Je prijs word bij wat je geselecteerd word zelf iets goedkoper, namelijk 74.50 en dan heb je zelfs1000/1000 ipv 200/200.

Hallo @Doornekamp33  en @Teun2356 , het wordt dus nog goedkoper als je die 1000/1000 niet neemt, maar weer gewoon 200/200 of nog minder.


Dank allen voor de snelle antwoorden!! Gelukkig dat ik uit nieuwsgierigheid het even navroeg. Ik ga zeker een hoger pakket nemen en ga nog nadenken of dat 500/500 of 1000/1000 wordt. Nogmaals dank!


En wat jullie allemaal even vergeten te melden is dat er geen nieuwe klant korting mogelijk is bij het veranderen naar Hussel, de prijzen zijn dan zonder korting van 6 maanden, alleen opnemen blijft gratis bij afname van een tweede ontvanger.

Yes hier houd ik rekening mee :) 


Overigens nog 1 vraag. Ik heb nu een Experiabox V8 welke op de wifi max 300mbps geeft. Krijg ik dan een nieuwe of moet ik het doen met de snelheden op de kabel? PS: ik heb twee oude wifipunten die de wifi voorzien.


Om met Wi-Fi 1000 te halen moet je van goede huize komen.  Met dit soort snelheden moet je gewoon met een kabel werken. Je kan je wel afvragen of je die snelheid nodig heb. 


Overigens nog 1 vraag. Ik heb nu een Experiabox V8 welke op de wifi max 300mbps geeft. Krijg ik dan een nieuwe of moet ik het doen met de snelheden op de kabel? PS: ik heb twee oude wifipunten die de wifi voorzien.

Je kunt de WiFi manager doen. Die ruilt de v8 tegenwoordig soms om voor een nieuwer model. Ik lees alleen hier en daar wel dat je er dan 2 SuperWiFi's bij moet kopen van € 29,50 per stuk


Inmiddels 1000mbps aangevraagd. Ik zie wel of ik een nieuwe experiabox krijg en probeer anders de manager! Dank allen


Inmiddels 1000mbps aangevraagd. Ik zie wel of ik een nieuwe experiabox krijg en probeer anders de manager! Dank allen

Heb je ooit gemeten wat je werkelijke verbruik is?

Ik weet zeker dat je aan 100Mbps of 200Mbps meer dan genoeg hebt maar je kunt jouw abonnement elke maand aanpassen dus kan je daar altijd nog voor kiezen.


Goed dat je dit zegt! Mijn verbruik is zeker niet altijd zo hoog, maar ik moet vaak grote 4k bestanden uploaden en/of downloaden. Als ik nergens verschil in merk zal ik het zeker weer aanpassen.


Om met Wi-Fi 1000 te halen moet je van goede huize komen.  Met dit soort snelheden moet je gewoon met een kabel werken. Je kan je wel afvragen of je die snelheid nodig heb. 

Zeker waar. Ik was gewoon nieuwsgierig of het automatisch zo geregeld zou zijn. Ik zit altijd aan de kabel behalve op mobiele devices.


Goed dat je dit zegt! Mijn verbruik is zeker niet altijd zo hoog, maar ik moet vaak grote 4k bestanden uploaden en/of downloaden. Als ik nergens verschil in merk zal ik het zeker weer aanpassen.

4K groot? Dat trok je met een 1200boud modem over ISDN nog binnen de kortste tijd binnen. Snelheid op Internet in het Gbit jargon zijn alleen interessant voor bedrijven die tegelijkertijd duizenden klanten on line bezig kunnen hebben. 

Op zich is het voor consumenten alleen maar een marketing argument, dat de jongens en meisjes bij de marketing afdelingen ook niet begrijpen. (Zoals het aantal PK’s van een personnenauto voor in de stad). 


Dank allen voor de snelle antwoorden!! Gelukkig dat ik uit nieuwsgierigheid het even navroeg. Ik ga zeker een hoger pakket nemen en ga nog nadenken of dat 500/500 of 1000/1000 wordt. Nogmaals dank!

Voor dat beetje meer kun je net zo goed 1000mbit nemen 

Of je het in de praktijk nodig hebt?

Ik heb het even gehad maar heb het op 200mbit gezet snel genoeg voor mij

Kwestie van testen en bijstellen via mijnkpn

Zie hieronder dat ik ook 50mbit had maar dat is echt niks! 

 


Voor dat beetje meer kun je net zo goed 1000mbit nemen 

Daarom haha. 


Goed dat je dit zegt! Mijn verbruik is zeker niet altijd zo hoog, maar ik moet vaak grote 4k bestanden uploaden en/of downloaden. Als ik nergens verschil in merk zal ik het zeker weer aanpassen.

Dat is heel verstandig want waarom zou je de aandeelhouder van KPN meer spekken dan noodzakelijk. Bij mij worden er elke week backups gesynchroniseerd tussen mijn NAS thuis en een NAS elders. We praten dan over ruim 650 GB aan data en ook dat is geen enkel probleem over een 200Mbps lijn(tje).


Ja ik ga het aankijken. Ik heb inmiddels een mail met het bericht dat ik een nieuwe experiabox krijg.Â