Skip to main content

Wij zitten net als de rest van Nederland thuis met 2 kleine kinderen.

Ik heb de overstap naar KPN gemaakt en de aansluiting zou gereed zijn op 11-03-2020.

Vandaag stopte de vorige provider met leveren waarna ik ben gaan installeren.

Na een aantal mislukte pogingen contact opgenomen met KPN die aangeeft pas over 2 dagen een verbinding te hebben.

 

Dit betekend dus nog 2 dagen zonder tv of internet thuis.

 

Wat is dit slecht zeg, in en in triest dat je een startdatum hebt en ruim2 weken later dus nog geen verbinding

Dit gaat niet best. Heb je de overstapservice gebruikt?


Hi Robert, welkom op het forum. 

Hier gaat inderdaad iets niet goed. Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik geloof dat ik je al heb gevonden maar toch even voor de zekerheid. Ik heb op het nummer eindigend op 901 100Gb extra data toegevoegd. Zag iets te laat dat dat al was gedaan, dus nu heb je dit dubbel. 


Goedemorgen Alex_P 

Als het goed is heb ik alle gegevens aangevuld.

Niet welke apparaten ik heb want dat zijn de nieuwste natuurlijk aangezien het om een nieuwe klant/installatie gaat.

 

Hierbij nog de afmelding waarbij ook door Telfort (net als op de KPN doos) word aangegeven dat er vanaf 11-03 een nieuwe verbinding is met KPN.

Hoop dat je hier nog wat aan hebt want dit is natuurlijk niet netjes.

 

Ja het is leuk die 100 GB extra maar ik ben aan het werk en de vrouw en kinderen zijn thuis (zonder kpn) 

 


@Robert1981, bedankt voor de gegevens! Ik heb het er even bij gepakt, en wat mij opvalt is het volgende. De installatiedatum stond inderdaad op 11 maart, echter is op 9 maart contact met ons geweest over een installatiemonteur. Deze is, ga ik vanuit, in overleg ingepland op 24 maart. Dat betekent dat ook de installatiedatum verplaatst is naar 24 maart. Nu is de monteur helaas alsnog afgezegd vanwege alle omstandigheden op dit moment, maar de installatiedatum blijft op de 24e staan omdat de monteur dan eigenlijk zou komen. Vooralsnog lijkt het erop dat morgen je lijn geactiveerd zal gaan worden en je het zelf kan aansluiten. Mocht dat niet werken, kan je onze online servicetool gebruiken. Werkt ook dát niet, dan kunnen we een monteur op afstand regelen, die dan bijvoorbeeld via Skype contact opneemt.

In ieder geval zou je via itvonline.nl (op je 100GB bundel) televisie moeten kunnen kijken omdat je de pincode en abonnementsnummer hebt ontvangen. En met je toestel kan je eventueel een hotspot maken.


Hallo @Robert1981 Als ik het goed zie is je aansluiting inmiddels actief en heb je het één en ander dus kunnen aansluiten. Is alles nu in orde? 


Jazeker alles werkt naar behoren en de WiFi is super !!